Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent. Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym.

Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

– Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz współautor programu konferencji.

Multiscreen Challenge - jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent - inforgrafika na granatowym tle, konferencja.
Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent

Na Multiscreen Challenge tym razem omawiamy i analizujemy:

  • Czy jesteśmy skazani na silosowe wskaźniki mediowe?
  • Jak efektywnie planować cały system komunikacji, aby maksymalizować sprzedaż?
  • Badanie jednoźródłowe – co rewolucja w badaniach może oznaczać dla marketerów
  • Nowe oblicze telewizji – jak streaming wpływa na klasyczną TV
  • 2021 – rok debiutów VoD
  • Sztuczna inteligencja w narzędziach reklamowych
  • Świat bez third party cookies
  • Nowa normalność – czy pandemia na trwałe zmienia sposób korzystania z mediów

Przede wszystkim tegoroczna edycja naszej konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją na miarę telewizji. Skorzystamy z możliwości, jakie przyniósł nam błyskawiczny rozwój wydarzeń online na przestrzeni ostatniego roku. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości, a wszystko to na żywo z możliwością interakcji live.

Szczegółowy program na: na stronie wydarzenia.

Multiscreen Day – kto wystąpi?

Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

Multiscreen Day – dla kogo?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Organizatorem konferencji jest VFP Communications Ltd. Sp. z o.o., wydawca magazynów: „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”.