Employee Loyalty Summit. Lojalni i zaangażowani pracownicy stanowią największą wartość każdej organizacji. Motywowanie i zaangażowanie w obecnej sytuacji nabierają jednak zupełnie nowego znaczenia!
 
Dlaczego warto wziąć udział w Employee Loyalty Summit?
 
Czy zaangażowanie pracownika jest dane na zawsze? I jak budować zaangażowanie w czasie kryzysu
Czy żeby pracownik był lojalny, firma powinna być lojalna w stosunku do pracowników? Jak budować tę lojalność w niepewnym otoczeniu biznesowym?
Jak budować zaufanie pracowników i ich przywiązanie do organizacji?
Czy wellbeing w obecnym czasie przyjmie inną niż dotychczas formę?
Czego obecnie potrzebują pracownicy od swojej firmy i jak zbadać ich potrzeby?
Jak motywować pracownika do działania i jak zachęcać go, by swoim zaangażowaniem i chęcią zarażał innych?
 
Na te, ale również wiele innych pytań będziemy szukali odpowiedzi podczas Employee Loyalty Summit – konferencji poświęconej najważniejszemu ogniwu każdej firmy – pracownikowi!


Zapisz się już dziś -> https://els.infor.pl/