Wystartowała nowa, spektakularna strona maserati.com. Maserati rozpoczyna nową epokę cyfrowego doświadczenia klienta: w sieci działa już najnowsza wersja witryny z nowymi sekcjami i funkcjami.

Strona internetowa stanowi punkt wyjścia dla zintegrowanego, cyfrowego doświadczenia klienta. To zasługa wykorzystania wspierających sprzedaż narzędzi, które umożliwiają odbycie spersonalizowanej podróży klienta online.

Witryna maserati.com składa się z trzech głównych sekcji: Models, Brand i Ownership (z ang. Modele, Marka i Posiadanie).

Sekcja „Modele” – teraz w nowym wydaniu graficznym – oferuje wszystkie informacje na temat gamy samochodów oraz dostępnych opcji wykończenia.

Wystartowała nowa, spektakularna strona maserati.com - telefony leża na stole z włączonymi ekranami.
Wystartowała nowa, spektakularna strona maserati.com

W sekcji „Marka” czeka wciągające cyfrowe doświadczenie, zbudowane wokół wartości, historii i fascynujących faktów dotyczących marki spod znaku trójzębu. Na uwagę w szczególności zasługuje „Stories of Audacity” (z ang. Historie o śmiałości) – na bieżąco aktualizowany magazyn z najnowszymi, pasjonującymi opowieściami, wiadomościami oraz informacjami na temat wydarzeń dotyczących marki.

Bogata w treści strefa „Posiadanie” jest bezpośrednio połączona z aplikacjami Maserati Owner oraz specjalnymi narzędziami wykorzystującymi technikę rozszerzonej rzeczywistości AR.

Maserati odpowiada na nowe potrzeby klientów

Podróż klienta online zmieniła zachowania zakupowe, zwłaszcza w segmencie dóbr luksusowych, w którym cyfrowe usługi zyskały kluczowe znaczenie. Włoski producent samochodów sportowych odpowiada na te zmiany, korzystając z cyfrowej techniki jako filaru swojej sprzedaży – w tym z usług takich jak nowy projekt OTO Retail („OTO” oznacza „online to offline” i odwrotnie). Proces ten obejmuje aplikacje Maserati Owner oraz technikę rozszerzonej rzeczywistości, zapewniające wrażenia „tu i teraz” jeszcze przed dostarczeniem samochodu.

W nadchodzących miesiącach strona wzbogaci się o kolejne nowe funkcje w ramach programu OTO Retail. Wraz z pojawieniem się gamy Folgore szereg specjalnych narzędzi otrzymają również przyszli właściciele w 100% elektrycznych aut.

Źródło: Maserati

Przeczytaj także: Tanie podróżowanie to przeszłość. Szczerze o pieniądzach odc. 121

Podróże wakacyjne w tym roku do najtańszych należeć nie będą. Wysokie ceny paliw najczęściej odczuwamy przy dystrybutorach na stacjach. Za chwilę poczujemy je także kupując bilety lotnicze na wakacje. Na tym jednak nie koniec wydatków. Jak wygląda podróżowanie w czasach inflacji najwyższej od wielu lat? O tym w najnowszym odcinku programu @Szczerze o pieniądzach  mówi Filip Bloch Prezes WorkTrips.com, a zaprasza Ernest Bodziuch.