Konferencja Shopper Day 2021 już 26 października – zapisz się dziś! Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.

Konferencja Shopper Day jest dla wszystkich, którzy chcą efektywnie prowadzić działania e-commerce, promować marki w handlu online, budować lojalność konsumentów w retailu online oraz tradycyjnym. Marketerzy, domy mediowe, agencje, wydawcy internetowi, firmy performance marketingowe oraz retailerzy zaczerpną inspiracji i poznają najciekawsze case’y, aby rozwijać biznesy jeszcze szybciej!

Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obrębie w/w bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Konferencja Shopper Day 2021 już 26 października - zapisz się dziś! - baner niebiesko-różowy do konferencji Shopper Day 2021.
Konferencja Shopper Day 2021 już 26 października – zapisz się dziś!

Najlepsi eksperci branżowi

Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności – Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów znajdą się także m.in. Łukasz Sztuczyński, ekspert, GroupM, Carlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska czy Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas Media Group.

Pełna lista prelegentów i program spotkania: www.shopperday.pl

Bio:

„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

“Handel” to wiodące czasopismo w branży FMCG. Na rynku od ponad 25 lat.
Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych, sieci, hurtowni oraz producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami I trendami na rynku detalicznym I hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. Porusza też zagadnienia biznesowe dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa czy marketingu.

Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group jednego z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie); dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa.  VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.