wtorek, Listopad 20, 2018
Facebook
Home Biznes Moda Victoria Secret’s sprzedaje coraz mniej

Victoria Secret’s sprzedaje coraz mniej

Victoria Secret’s sprzedaje coraz mniej. Zmieniają się gusta klientek, które oczekują bardziej naturalnej bielizny – aniołki Victorii Secret’s zbyt odbiegają od figury przeciętnej kobiety. Dużą rolę odgrywa też wysoka cena produktów. Straty notuje też Pink, młodzieżowa marka Victorii Secret’s, która do niedawna była lokomotywą marki.

– Victoria’s Secret była niegdyś czołową firmą w branży detalicznej, przez lata jej sprzedaż była napędzana wizerunkiem Aniołków Victoria Secret’s, do których zaliczały się najlepsze top modelki. Sklepy były otwierane na najbardziej prestiżowych ulicach i w galeriach. Od dwóch lat się to jednak zmienia. Obok zmysłowej bielizny pojawiały się sportowe modele, które związane są z popularnym obecnie trendem „atheisure”.

Marka wciąż boryka się z problemami, ponieważ młodzi konsumenci wolą bardziej autentyczny marketing i ubrania z prostymi rozmiarami i niższymi cenami.

 Źródło: wyborcza.biz