Home Biznes Moda Październik owocny dla rozwoju marki KiK w Polsce

Październik owocny dla rozwoju marki KiK w Polsce

Październik okazał się być niezwykle owocny dla rozwoju marki KiK w Polsce – jednej z wiodących sieci detalicznych na europejskim rynku. Tylko w tym miesiącu nastąpiło bowiem otwarcie aż 5 kolejnych sklepów tej firmy, co udowadnia, że jej motto „korzystnie, modnie, z pomysłem”, odnoszące się zarówno do oferowania zgodnych z najnowszymi trendami produktów w atrakcyjnych cenach, jak i komfortowych zakupów, bezbłędnie trafiło w preferencje Polaków.

Gdańsk, Wołomin, Nowy Dwór Mazowiecki, Łódź oraz Tomaszów Mazowiecki – zakupowa mapa wszystkich tych miast w październiku powiększyła się o pierwszy lub kolejny już sklep należący do sieci KiK. „Rekordzistami” w tym gronie są stolice województw pomorskiego i łódzkiego. To właśnie tutaj funkcjonują aż trzy lokale należące do marki KiK. Firma nie boi się też wyzwań. Organizacja otwarć, którym każdorazowo towarzyszą konkursy, atrakcje i specjalne akcje promocyjne, więcej niż 1 sklepu w ciągu dnia nie stanowi dla jej zespołu żadnego problemu. Świadczy o tym między innymi zadowolenie i wysoka frekwencja klientów uczestniczących w otwarciach łódzkiego i tomaszowskiego sklepu, które miały miejsce – równolegle – 27 października.

Odpowiednia lokalizacja to priorytet

Dogodna lokalizacja to jeden z podstawowych determinantów decyzji o kolejnym otwarciu.  – Jako marka kierująca swoją ofertę do szerokiego grona odbiorców – zwłaszcza do rodzin –  zwracamy szczególną uwagę na to, by nasze lokale były dla nich łatwo dostępne. To oznacza nie tylko bliskość osiedli mieszkaniowych, innych obiektów handlowo-usługowych, lecz także możliwość łatwego dojazdu czy zaparkowania. Do naszych priorytetów należy umożliwienie klientom zrobienia zakupów w komfortowych warunkach. Dlatego bezwzględnie przestrzegamy zasady, by sklepy marki KiK miały powierzchnię co najmniej 500 m², co daje możliwość wygodnego rozlokowania produktów i zorganizowania odpowiednio szerokich alejek – takich, by swobodnie można było się nimi przemieszczać z dziecięcym wózkiem – zaznacza Dyrektor Generalny sieci, Mariusz Kulik.

Oferta produktowa kluczem do sukcesu

Kolejną kwestią, która jest bardzo istotna w budowaniu sukcesu marki na polskim rynku, jest prezentowana oferta produktowa. Przez cały rok w sklepach KiK klienci mogą wybierać spośród szerokiego wachlarza odzieży i dodatków przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży, które są dostosowane do zmieniających się pór roku i uwzględniają najnowsze, światowe trendy w modzie. Mimo niskich cen – na które składa się nie tylko ich regularna wysokość, lecz także częste promocje i rabaty – firma niezmiennie przywiązuje ogromną wagę do standardów jakości i bezpieczeństwa użytkowania.

Te reguły odnoszą się do wszystkich produktów oferowanych przez sieć. Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się zabawki, dekoracje, tekstylia i akcesoria do domu – dzięki ich różnorodności, podczas jednego wyjścia na zakupy można skompletować wyposażenie zarówno do sypialni, salonu, kuchni oraz łazienki, jak i zadbać o rozrywkę dla swoich dzieci. Oprócz stałej oferty, marka cyklicznie udostępnia w sprzedaży również produkty sezonowe, w tym elementy dekoracyjne na Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc, czy też te związane z wakacyjnym spędzaniem czasu na urlopie.

Ekspansja odpowiedzią na oczekiwania klientów

O niewątpliwym powodzeniu firmy KiK w Polsce świadczy nie tylko coraz większa liczba lokali należących do tej sieci, lecz także prestiżowe wyróżnienie, jakim została uhonorowana – Złoty Laur Klienta 2016 w kategorii „jakość obsługi”. – Pozytywna reakcja klientów na nasze starania to dla nas największa nagroda. Jesteśmy zaszczyceni tym, że Polacy obdarzyli nas zaufaniem i że zostaliśmy przez nich docenieni w tak wyjątkowy sposób. To jednocześnie ogromna motywacja, by z jeszcze większym zaangażowaniem spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Dlatego bardzo ważną częścią naszej strategii jest dalsza ekspansja nad Wisłą. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby Polaków, którzy cenią swój czas, komfort i pieniądze, co realizujemy otwierając kolejne sklepy zarówno w dużych miastach, jak również mniejszych miejscowościach. Naszym celem jest 150 lokali w całej Polsce do końca 2016 roku i wszystko wskazuje na to, że uda nam się go osiągnąć, a być może nawet przekroczyć – prognozuje Mariusz Kulik.

 

źródło: KiK