Home Energetyka O problemach klientów z różnych perspektyw

O problemach klientów z różnych perspektyw

Rynek energii jest skomplikowany i zmienia się bardzo dynamicznie. Aby rzecznicy konsumentów mogli skutecznie pomagać klientom branży energetycznej, muszą mieć  aktualną  wiedzę na temat obowiązujących procedur, wprowadzanych zmian i najnowszych trendów dotyczących tego rynku. Promowaniu tej wiedzy służą warsztaty „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia” zorganizowane przez TAURON.

Warsztaty „Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia” to jedna z edukacyjnych inicjatyw TAURONA, która przybliża działanie rynku energii. Skierowana jest do rzeczników konsumentów, przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich i spółek Grupy TAURON.

Zobacz też:

Ideą jest spojrzenie na problemy klientów w energetyce z różnych perspektyw i zaproponowanie wspólnych rozwiązań. Inicjatywa ta stała się już tradycją, w tym roku 13 czerwca odbyła się w Katowicach  dwunasta edycja.

Rynek energii jest skomplikowany i zmienia się bardzo dynamicznie. Aby rzecznicy konsumentów mogli skutecznie pomagać klientom branży energetycznej, muszą mieć aktualną wiedzę na temat obowiązujących procedur, wprowadzanych zmian i najnowszych trendów dotyczących tego rynku.

– Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami to podstawowy cel tej inicjatywy. Nasza praktyka pokazuje, że dzięki współpracy z rzecznikami konsumentów możemy skutecznie pomagać klientom. Od kilkunastu lat warsztaty cieszą się dużym zainteresowaniem rzeczników z całego obszaru działania Grupy TAURON – mówi Agata Parzych, Rzecznik Praw Klienta, TAURON Polska Energia.

Program warsztatów jest „szyty na miarę” potrzeb uczestników. Pojawią się w nim tematy, które szczególnie interesują rzeczników konsumentów z punktu widzenia ich codziennej pracy z klientami. Warsztaty to rodzaj platformy wymiany doświadczeń, dzięki której pracownicy Grupy TAURON również otrzymują unikalną wiedzę o kliencie. W tym roku postawiono na formułę pracy zespołowej.

– Wspólnie z naszymi gośćmi opracowaliśmy idealne ścieżki dla klientów, którzy chcą w TAURONIE na przykład przepisać umowę na innego członka rodziny czy zweryfikować wysokość rachunku. Te proste z pozoru zadania często przysparzają naszym klientom kłopotów. Aby je przemodelować zgodnie z potrzebami użytkowników, musimy poznać ich perspektywę. Punkt widzenia rzeczników konsumentów, którzy współpracują z klientami jest w tym wypadku nieoceniony – podkreśla Agata Parzych.

Podczas spotkania Grupę TAURON reprezentują pracownicy wielu obszarów: obsługi klienta, dystrybucji energii, rozliczeń, reklamacji i windykacji. Aktywny udział ekspertów z różnych obszarów pozwala na wyjaśnienie problemów zgłaszanych przez uczestników jeszcze na sali warsztatowej.

Reklama