Home Biznes Moda Kampania Cropp wiosna-lato 2017 nakręcona w Rio de Janeiro

Kampania Cropp wiosna-lato 2017 nakręcona w Rio de Janeiro

Moda, która jest traktowana luźno, kojarzy się z szaleństwem i łamaniem tabu? To właśnie Lust for live in Rio – pod taką nazwą Cropp prezentuje swoją nową kolekcję na tle plaż Rio de Janeiro.

LPP ostatnio nie próżnuje. Kilka dni temu mogliśmy poznać najnowszą kolekcję MOHITO z Dagą Ziober w roli głównej, aby teraz móc podziwiać piękne widoki Brazylii. Wisienką na torcie okazują się być wyniki ze skonsolidowanej sprzedaży spółki za miesiąc styczeń -wyższe o 22% od stycznia 2016 roku.

Damska kolekcja jest nie tylko seksowna, ale do tego luźna i sportowa. Pastelowe kolory przeplatają się z ostrym stylem. Oczywiście znalazło się miejsce również dla specyficznych już dla tej marki basicowych t-shirtów, czy kurtek dżinsowych rodem z lat 90.

Męski look CROPP nawiązuje do czarnych ikon popkultury, motywów gangsterskich/ gotyckich i offowej mody z ulic wielkich miast. Najważniejszy poza unikalnym stylem jest luz i wygoda, które pozwalają na swobodę w uprawianiu sportu, czy aktywnym spędzaniu czasu. To barwna, street style’owa propozycja dla chwytających chwilę indywidualistów, którzy nie lubią się nudzić.

Autorem zdjęć jest Bartek Wieczorek, film nakręcił Florian Malak, a zmontował Sebastian Mialik. Za produkcję odpowiedzialni byli: SHOOTME, Rafał Dąbrowski i Arkadiusz Dudkowski z CROPP. Stylizacje przygotowała Iwona „Starka” Łęczycka, a o make-up zadbała Marianna Jurkiewicz. Funkcję art directora sprawował Bartłomiej Stefanowicz.

Źródło: fashionbiznes.pl