Home Biznes Stereotypy a zaufanie: kobiety i mężczyźni w biznesie – zaproszenie na bezpłatny...

Stereotypy a zaufanie: kobiety i mężczyźni w biznesie – zaproszenie na bezpłatny webinar

mężczyzna i kobieta rozmawiają

„Kobiety potrafią bardziej…”, „Mężczyźni są lepsi w…” – ale czy na pewno? Jaka jest prawda? A co mówią badania? Wszystkie wątpliwości rozwieje webinar, który INFOR.pl wraz z Sebastianem Kotowem przygotował na 27 maja.

Jaka jest rzeczywistość biznesowa i codzienność? Każdy z nas spotkał się ze zjawiskiem stereotypizacji chociaż raz w życiu. Różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami oczywiście istnieją, począwszy od wyglądu, a na psychice kończąc. Niemniej jednak równanie każdego człowieka do tych samych, utartych schematów jest krzywdzące i bardzo często zaprzepaszcza jego szansę na pełne wykorzystanie swojego potencjału zawodowego.

Podczas webinaru dowiesz się o:

• Stereotypach dotyczących kobiet i mężczyzn;
• Zjawisku równania do stereotypu;
• Prawdziwych różnicach między kobietami i mężczyznami;
• Oraz o tym, jakie znaczenie mają te różnice w biznesie.

Bezpłatne webinarium pt. „Stereotypy a zaufanie – kobiety i mężczyźni w biznesie” poprowadzi Sebastian Kotow dnia 27 maja o 10:00.

Zapisy: https://sklep.infor.pl/landing/infor-akademia/2019/20190527_stereotypy/

Sebastian Kotow

Praktyk, badacz, wykładowca akademicki. Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach z branży szkoleniowo-doradczej – Brian Tracy International, FranklinCovey czy Door Group S.A.

Obecnie pełni rolę CEO firmy szkoleniowo-doradczej – Institute of Behavioral Design, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach MBA. Autor 3 bestsellerów z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i zarządzania. Dwa z nich napisał z uznanym światowym autorytetem biznesu – Brianem Tracy. Ostania książka -„Matematyka Zaufania” została wydana w kwietniu 2018 r. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata.