Home Design Klient też może być projektantem, czyli nowości firmy Elita Meble z katowickich...

Klient też może być projektantem, czyli nowości firmy Elita Meble z katowickich targów 4 Design Days

Międzynarodowe Targi Designu 4DD przyciągnęły ponad 25 tysięcy zwiedzających. Wielu z nich to profesjonaliści na co dzień dbający o to, aby nasze wnętrza były funkcjonalne, przestronne i co najważniejsze – ładne. Dla nich, ale i klientów indywidualnych firma Elita przygotowała najnowsze propozycje mebli łazienkowych.

Firma Elita znalazła się w gronie ponad 300 wystawców targów 4 Design Days, którzy w dniach 24–27 stycznia pokazali najnowsze rozwiązania do domu. Elita, producent wysokiej jakości mebli łazienkowych, postawił w tym roku na piękne stoisko prezentujące spokojne, jasne wnętrze połączone z drewnem i elementami ceramiki. Bo właśnie takie mają być dzisiejsze łazienki, które po ciężkim dniu pracy, uspokoją nas, zrelaksują i wyciszą – takie opinie słyszymy od architektów i projektantów w nawiązaniu do trendów wyposażenia wnętrz.

Elita jednak poszła w projektowaniu o krok dalej. Oprócz funkcjonalnej, pięknej i ergonomicznej łazienki pozwoliła klientom na indywidualizm i swobodny wybór mebla, tak pod kątem wielkości, uchwytów, jak i koloru. – Chcemy, aby nasze najnowsze produkty były dla klientów w pewnym sensie interaktywne. Dzięki oferowanym przez nas meblom modułowym, klient może swobodnie dodawać wybrane części, może je łączyć ze specjalnymi blatami lub samodzielnie dobierać różne elementy – uchwyty, wykończenia czy szafki. Wszystko po to, aby stworzyć łazienkę własnych aranżacji i marzeń – mówił Tomasz Pietrzak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Elita Sp. z o.o

Zobacz jak zaprezentowała się firma podczas targów 4DD.
Redakcja naszego portalu porozmawiała także z przedstawicielami o najnowszych produktach, które zostaną wprowadzane na rynek w 2019 oraz o tym, jak ważna jest obecność marki na targach z perspektywy biznesowej:

Jak zaznaczają przedstawiciele firmy, pomimo tego, że nadal prym wiodą blaty z naturalnego drewna o jasnych, ciepłych barwach, zarówno klienci, jak i producenci lubią bawić się kolorami. W meblach łazienkowych pojawiają się więc elementy czerni, srebra, a także złota czy nawet czerwieni. Wybór przez klienta armatury, czy też kontrastującego uchwytu pozwala na personalizację produktu, tak, aby czuł się on w swojej łazience jak najlepiej. – A jak się okazuję, własna konfiguracja mebli odgrywa dla klientów niezwykle ważną rolę – dodaje Tomasz Pietrzak z firmy Elita w rozmowie z portalem BiznesTuba.pl.

Firma Elita brała udział także w dwóch prelekcjach podczas targów 4DD. W sesji DESIGN. WNĘTRZA MIESZKANIOWE pt. „Projekt łazienka. Projektowanie z sensem. Jak kształtować ofertę, aby odzwierciedlała zmieniające się myślenie o przestrzeni do życia” udział wzięli: (od lewej) Jaume Cassanyer Tosques, architekt, Product Manager, Laufen; Dariusz Jędrzejczak, kierownik działu handlowego i marketingu w Mochnik Sp. z o.o. Sp. k, Katarzyna Maciejewska, projektantka i właścicielka Maciejewska Design, Tomasz Pietrzak, Sales & Product Director North & Central Europe w Royo Group International Bathroom (dystrybucja Elita Meble) oraz Adam Ptasiński, dyrektor sieci, BLU Salony Łazienek z ramienia BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp.k.

Firma Elita istnieje na rynku już od ponad 20 lat i jest zlokalizowana w północnej części Polski. Producent mebli łazienkowych, specjalizujący się głównie w meblach lakierowanych wyjątkowo odpornych na wilgoć, posiada 2 fabryki, które rocznie wytwarzają ponad 600 000 produktów. Firma zatrudnia dziś ponad 520 osób i działa na najważniejszych rynkach europejskich.

Jak zaznacza sam wiceprezes firmy i dyrektor generalny Elita Sp. z o.o. – Marcin Dymarski: największym kapitałem firmy są ludzie. – Nasi ludzi rośli razem z fabryką, nasi ludzie budowali tę fabrykę. Pracownicy Elita to pasjonaci. Mówię to, bo maszyny produkcyjne może kupić każdy, natomiast dobrych ludzi już nie.

Interesującym spotkaniem był panel pt. „Polska marka meblowa – szansa czy mit?”. Moderator panelu – Maciej Orłoś pytał gości m.in. o to, czy jest możliwe wykreowanie rozpoznawalnej marki polskich mebli, a jeśli tak, to w jaki sposób? Wśród prelegentów zobaczyliśmy Marcina Dymarskiego, dyrektora i wiceprezesa zarządu Elita Sp. z o.o (w środku), a także Ryszarda Balcerkiewicza – Noti Sp. z o.o.; Janusza Mikołajczyka -MIKOMAX Sp. z o.o. Sp.k. oraz Artura Wasążnika – Meble Marzenie sp.j.

Zobacz też:

Najbardziej funkcjonalna kuchnia targów, czyli Peka na 4DD