LOT podnosi poprzeczkę w standardzie obsługi w swoim hubie – czyli na warszawskim lotnisku Chopina. Od dziś pasażerowie LOT Business Class odprawiają się przy nowych stanowiskach w specjalnie wydzielonej, elegancko zaaranżowanej i nowoczesnej strefie. Rodziny z dziećmi zyskują kolejne dedykowane stanowisko odpraw, by wygodnie i atrakcyjnie dla maluchów rozpocząć wspólną podróż.

PLL LOT S.A. wdrażają kolejne rozwiązania podnoszące jakość obsługi pasażerów. W minionych miesiącach istotne zmiany wprowadzone zostały na pokładach samolotów, warto przypomnieć chociażby nową klasę podróży LOT Economy Plus w rejsach krótkodystansowych czy też nowy serwis restauracyjny i deserowy na pokładach Boeingów 787 Dreamliner. Kolejnym etapem jest podniesienie jakości obsługi pasażerów w HUBie PLL LOT S.A., czyli na warszawskich lotnisku im. Fryderyka Chopina.

Od 22 grudnia pasażerowie LOT Economy Plus, LOT Premium Class i LOT Business Class będą mieli do dyspozycji wydzieloną strefę odprawy bagażowo-paszportowej. LOT jako pierwsza linia lotnicza zastosował takie rozwiązanie w Polsce, co ciekawe tego typu rozwiązania stosowane są tylko przez niektórych przewoźników, którzy zazwyczaj udostępniają je tylko pasażerom klasy pierwszej.

„Mamy w swojej flocie najnowocześniejsze samoloty Boeing 787 Dreamliner, które oferują naszym pasażerom najwyższy poziom komfortu, na pozostałych etapach podróży również podnosimy poziom obsługi – stąd nowa, wydzielona strefa umożliwiająca szybkie i wygodne  dokonanie odprawy.” – mówi Michał Leman, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu PLL LOT S.A.

Nowa strefa odprawy została wydzielona z ogólnodostępnej hali odlotów. Wystrój tej przestrzeni celowo nawiązuje do Salonu Biznesowego LOT, tak by pasażerowie czuli się wyjątkowo od samego wejścia do terminalu. Wszystkie elementy strefy są wykończone eleganckimi, naturalnymi materiałami jak drewno, szkło i skóra. Akcenty zieleni i dyskretne podświetlenie tworzą wyjątkowość tego miejsca. Pasażerów będzie witał consierge, który również pomoże w procesie odprawy.

To nie jedyna nowość wprowadzona przez PLL LOT przed świętami. Równocześnie uruchomione zostało rozbudowane stanowisko Family chceck-in zostało specjalnie oznaczone i wyposażone w schodki, które ułatwiają najmłodszym pasażerom aktywny udział w procesie odprawy. Najmłodszych wita sympatyczny symbol LOT-u, czyli żuraw.

„Specjalne stanowisku odprawy dedykowane rodzinom uruchomiliśmy już latem, jednak ze względu na jego ogromną popularność zostało ono dodatkowo rozbudowane. Zależy nam aby osoby podróżujące z dziećmi bez stresu i kolejek mogły przejść procedurę odprawy. Myślę, że szczególnie dla najmłodszych pasażerów będzie to miłe rozpoczęcie pierwszych podróży lotniczych.” – dodaje Michał Leman

Dodatkowe stanowisko odprawy pozwala małym pasażerom poczuć się jak dorosły, samemu podać dokumenty, odebrać kartę pokładową i co najważniejsze to wszystko bez kolejki. Takie stanowisko w Warszawie posiada tylko LOT.

 

źródło: Biuro Prasowe Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.