Mazda Motor Poland informuje, że 1 maja 2024 r. Agata Grotowska objęła funkcję Dyrektorki Marketingu i PR w Mazda Motor Europe i odpowiada za 20 rynków należących do Mazda Selected Markets Group.
Agata Grotowska posiada 20-letnie doświadczenie w marketingu w różnych branżach, począwszy od pracy w agencji PR, poprzez zarządzanie markami zegarków po zarządzanie różnymi kategoriami produktów małego AGD dla firmy Philips. Do zespołu Mazda Motor Poland dołączyła w 2020 r., obejmując stanowisko Menadżerki do spraw Komunikacji Marketingowej. Przez minione 4 lata swojej pracy, wraz z zespołem była odpowiedzialna za sukces w budowaniu wizerunku japońskiej marki oraz taktyczną komunikację do klientów nowych i lojalnych, oraz realizowała projekty związane z marketingiem dealerskim.
„Agata Grotowska specjalizuje się w planowaniu strategicznym i kompleksowym zarządzaniu marką, ale koncentruje się również na realizacji celów sprzedażowych, a to z punktu widzenia tak zróżnicowanych rynków ma kluczowe znaczenie dla efektywności działań marketingowych” powiedział Łukasz Paździor pełniący od grudnia ubiegłego roku funkcję Dyrektora Regionalnego Selected Markets Group i odpowiedzialny za 20 wybranych rynków Europy – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię:
W maju Agata Grotowska będzie przekazywać swoje obecne obowiązki, by od czerwca w pełni realizować zadania wynikające z nowego stanowiska.