Home Biznes Ochrona wizerunku firmy coraz ważniejsza

Ochrona wizerunku firmy coraz ważniejsza

Lepiej kryzysom zapobiegać niż czekać aż przyjdą. Choć póki co jednak aż 63% firm nigdy nie przeprowadziło symulacji sytuacji kryzysowej. Ta zaś może znacząco wpłynąć na sytuację finansową przedsiębiorstwa.

Program „Prawomocni” to krótkometrażowe publikacje edukacyjne o charakterze rozmów z ekspertami, które w prosty, a zarazem profesjonalny sposób odpowiadają na najtrudniejsze zagadnienia prawno-ekonomiczno-społeczne.
W pilotażowym odcinku – ekspert mec. Agnieszka Chajewska, Adwokat, Partner w Sektorze Mediów w Kochański i Partnerzy – mówi o problemie ryzyka utraty reputacji.

Dane w infografikach pochodzą z badania ankietowego przeprowadzonego przez MB Konsulting (przy współpracy agencji Stebel i Kropka), zrealizowanego na podstawie ankiety online oraz Ministerstwa Sprawiedliwości.