To jak robimy zakupy i jak chcemy je robić w przyszłości zmienia się bardzo szybko. Już nie koniecznie tylko wielkie markety i przypadkowe produkty. Czasy zachłyśnięcia się olbrzymią ilością towarów już dawno odeszły w niepamięć. Nie bawią nas zakupy trwające godziny i niekończące się kolejki. Dziś kupowanie ma być przede wszystkim wygodne tłumaczy Jacek Borek – Dyrektor Zarządzający, Accenture Technology w Polsce.

Drugim bardzo ważnym w czasie zakupów dla nas aspektem jest jakość kupowanych produktów. Coraz częściej czytamy etykiety i sprawdzamy jaki jest ich skład. Zdrowie i zdrową żywność cenimy tym samym coraz bardziej dodaje Christian Verschueren – Dyrektor Generalny Euro Commerce

W związku z tym Polacy coraz więcej pieniędzy wydają na zdrową żywność. Wszystko wskazuje na to, że ten rynek, wzorem tych zachodnich będzie w najbliższych latach rozwijął się bardzo szybko.