Bon turystyczny 500+ już do dyspozycji. Start bonu turystycznego 500+ za nami. Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby jego beneficjentów, Travelist przeprowadził ankietę w grupie ponad 3 tysięcy turystów. Pytał ich, co jest dla nich najważniejsze podczas planowania wakacji. Kierując się ich odpowiedziami, portal wprowadził łatwą i kompleksową obsługę bonów (zarejestrowane hotele widoczne od razu po wejściu na stronę). Ponadto udostępnił szeroką propozycję noclegów w najchętniej wybieranych destynacjach, takich jak góry czy morze. Ponadto także dopasował ofertę do preferencji rodzin z dziećmi. Szeroko zakrojone działania Travelist promuje nowa kampania komunikacyjna.

  • Portal rezerwacyjny Travelist.pl rusza z obsługą bonów turystycznych. Dla swoich klientów przygotował specjalny i bardzo prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Dodatkowo na korzystających z bonu czeka promocja – 10% wartości użytej kwoty  gratis do wykorzystania na kolejny pobyt.
  • Specjalne oznaczenie hoteli ułatwia wyszukiwanie ofert akceptujących bon, a proces płatności jest wkomponowany w obecny sposób dokonywania rezerwacji.
Bon turystyczny 500+ już do dyspozycji - w aucie siedzi rodzina, kobieta, mężczyzna i dwójka dzieci.
Bon turystyczny 500+ już do dyspozycji

Dobra wiadomość dla branży turystycznej

  • Wszystkie hotele akceptujące płatność bonem są w specjalny sposób oznaczone na stronie Travelist.pl. Dzięki czemu już na pierwszy rzut oka klient może ocenić czy obiekt pozwala na skorzystanie z tej formy rozliczenia.
  • Dodatkowo płatność bonem jest zintegrowana z obecnym sposobem dokonywania rezerwacji. Innymi słowy intuicyjnie przeprowadzi klienta od wyboru hotelu do potwierdzenia jego zarezerwowania w nie więcej niż 3 minuty.

To nie wszystko. Z tej okazji przygotowano także bogate pakiety dla rodzin z dziećmi z gwarancją najlepszej ceny, którą portal zapewnia dla wszystkich promowanych miejsc. Serwis postarał się o poszerzenie wielu ofert i nadal pracuje z hotelarzami nad wzbogacaniem dostępnych opcji pobytowych o atrakcje dla najmłodszych. Dzięki przeprowadzonej ankiecie Travelist wie, dokąd Polacy wybierają się na tegoroczne wakacje. Ponadto zadbał o zapewnienie dostępności w pożądanych miejscach. Ostatni czas poświęcono na maksymalizowanie dostępności w już posiadanych obiektach oraz akwizycję nowości.

Bon turystyczny – finansowe wsparcie dla rodzin

W swoich działaniach portal rezerwacyjny pomyślał o wszystkich. Właśnie dlatego przygotowano propozycje z różnych półek cenowych. Zarówno dla tych, którzy tylko dzięki bonowi pojadą na wakacje, jak i dla tych, dla których bon będzie jedynie finansowym wsparciem.

Z badania Travelist wynika, że około 20% polskich rodzin w ogóle nie pojechałoby w tym roku na wakacje, gdyby nie bon (od 10% osób posiadających jedno dziecko aż do 37% posiadających więcej niż troje dzieci). Dla nich postarano się o jak najbardziej atrakcyjne cenowo rozwiązania. Nie zabrakło jednak ofert z wyższej kategorii cenowej dla osób, które bon traktują jako dodatkowy zastrzyk gotówki.

Wprowadzeniu obsługi bonów turystycznych towarzyszy kampania promocyjna o bardzo szerokim zasięgu, prowadzona w telewizji, video online, social mediach oraz kanałach digital performance. Travelist przygotował również specjalną promocję dla wszystkich korzystających z bonu, dającą 10% wartości użytej kwoty  gratis do wykorzystania na kolejny pobyt.

Źródło:TRAVELIST