Rezerwacja usług online – dlaczego warto ją wprowadzić? Rzeczywistość odmieniona przez epidemię koronawirusa wymaga wprowadzania zmian i przystosowania działań biznesowych do nowej rzeczywistości. Dla przedsiębiorców powrót do normalności razem z całą gospodarką jest wyzwaniem i jednocześnie szansą. Przedsiębiorcy chcą i będą walczyć o odzyskanie swoich dotychczasowych klientów. Przede wszystkim mogą i powinni starać się pozyskać nowych odbiorców swoich produktów i usług. Łatwiej będzie im to osiągnąć, gdy zaczną korzystać z nowoczesnych narzędzi wsparcia swojego biznesu. Dlatego wśród takich praktycznych rozwiązań, odpowiadających potrzebom nowych czasów jest kalendarz rezerwacji usług online. Dokładnie takie rozwiązanie oferuje na rynku m.in. platforma anybooky.com 

Anybooky to uniwersalna aplikacja pozwalająca na rezerwację usług online. Ponadto dla przedsiębiorcy prowadzenie terminarza zapisów przez aplikację albo stronę www to szansa na elastyczny rozwój. Innymi słowy to m.in. oferowanie możliwości zapisania się na wizytę sprawdzi się w serwisie motoryzacyjnym i salonie kosmetycznym. Z uniwersalnego i elastycznego planowania wizyt skorzystać mogą także kluby fitness lub gabinety terapeutyczne lub medyczne.

Rezerwacja usług online - dlaczego warto ją wprowadzić? - kobieta siędząca prze laptopem, wyciąga z portfela kartę kredytową
Rezerwacja usług online – dlaczego warto ją wprowadzić?

„Możliwość rezerwacji wizyty online od dawna sprawdza się w stacjach obsługi pojazdów oraz serwisach oponiarskich” – mówi Marcin Springer, twórca aplikacji anybooky.com  

„Rezerwacja usług online za pośrednictwem naszej aplikacji pozwala na szybką finalizację procesu rezerwacji.” – Dodaje autor anybooky.com

Dlaczego warto wdrożyć kalendarz wizyt online?

  1. Zaoferujesz łatwe i intuicyjne w obsłudze narzędzie do rezerwacji wizyty w twoim punkcie.
  2. Zyskasz nowe grono klientów i większą sprawność działania.
  3. Zaplanujesz efektywnie pracę swojego zespołu i dopasujesz się do oczekiwań Twoich klientów.
  4. Zagwarantujesz bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom. Ponadto elastycznie ustalisz stosowne przerwy pomiędzy klientami oraz dopuszczalną liczbę osób w poczekalni.
  5. System automatycznych potwierdzeń i przypomnień o terminach wizyt zadba o sprawną realizację umówionych wizyt.
  6. Łatwo sprawdzisz historię wizyt i preferencji swoich klientów, a także popularność wybieranych przez nich usług.
  7. Cyfrowy kalendarz wizyt jest jednym z etapów cyfrowego rozwoju twojej firmy. Efektywny, prosty i elastyczny – pracuje w Twoim rytmie.

Czytaj więcej na anybooky.com