Za swoją niepowtarzalną stylistykę wnętrza, nowe Audi Q7 zostało wyróżnione tytułem „Best of the Best”w konkursie Automotive Brand Contest 2015, rozpisanym przez Niemiecką Radę Stylistyki (niem. Rat für Formgebung). Dodatkowo, nowe Audi R8 nagrodzone zostało w trzech kategoriach, a koncepcyjne modele Audi prologue otrzymały „Special Mention” za szczególne innowacje. Łącznie, w piątej edycji konkursu, Audi odbiera aż 16 nagród.

Dzięki wyróżnieniu dla Q7, cztery pierścienie zajęły pierwsze miejsce w kategorii „Interior Premium Brand”. Audi Q7 ujmuje progresywną stylistyką wnętrza i technicznymi rozwiązaniami kategorii high-end. Jak napisano w uzasadnieniu jury: „Stylistyka wnętrza nowej generacji modelu Q7 daje poczucie wielkości, przestrzeni i kulturalnej elegancji. Przejrzysta architektura i logiczna koncepcja obsługi sprawiają, że od razu poczuć się tu można jak w domu, a gustowne i doskonałe materiały wykończeniowe dają wrażenie zasiadania w eleganckiej loży. Dzięki temu, wnętrze modelu Q7 ustanawia nowe standardy w tym segmencie.”

Ponadto, na krótko przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży jesienią, za stylistykę wyróżniono nowe Audi R8. Ten sportowy samochód został zwycięzcą dwóch kategorii: „Exterior Premium Brand” i „Interior Premium Brand”. Dodatkowo, laserowe reflektory montowane w tym modelu, wygrały w kategorii „Future, Mobility & Parts”.

Stylistyka Audi nie boi się wyzwań przyszłości. Dowodem na to są modele koncepcyjne: Audi prologue, Audi prologue Avant i Audi prologue allroad.
Te studyjne samochody otrzymały „Special Mention” – honorowe wyróżnienie za szczególne innowacje, w kategorii „Concepts”. Podczas tegorocznego konkursu Automotive Brand Contest, koncern z Ingolstadt zdobył też nagrody w obszarach „Architecture & Events”, „Campaign”, „Corporate Publishing” oraz „Digital”.

Wręczenie nagród odbędzie się 15 września 2015r., podczas pierwszego dnia prasowego targów IAA we Frankfurcie nad Menem. Konkurs Automotive Brand Contest został powołany do życia w 2011 roku przez Radę Stylistyki (niem.: Rat für Formgebung) – jedno z wiodących, światowych centrów wiedzy o stylistyce. W bardzo krótkim czasie, Automotive Brand Contest przerodził się w jeden z najważniejszych konkursów branżowych.

źródło: Audi