„E-commerce 2023 – szanse, trendy, wyzwania” to kolejna edycja corocznej konferencji organizowanej przez Konfederację Lewiatan 21 i 22 czerwca 2023. Podczas paneli i warsztatów uczestnicy przeanalizują dynamiczne zmiany zachodzące na rynku e-handlu. 

Eksperci i praktycy wymienią się doświadczeniami i wiedzą oraz zastanowią, co te zmiany oznaczają dla rynku e-commerce w Polsce. Przedmiotem dyskusji i wymiany wiedzy będą takie kwestie jak e-commerce po pandemii, czyli które z praktyk zostały z nami na dłużej i jakie wnioski wyciągnął biznes z pandemicznych problemów; w jaki sposób firmy mogą spełnić rosnące oczekiwania ze strony konsumentów, a także – które z globalnych nowych trendów mogą zagościć wkrótce na polskim rynku? 

Tematy pod dyskusję

Wśród tegorocznych tematów pod dyskusję poddane będą takie kwestie jak:

  • e-commerce po pandemii, czyli które z praktyk zostały z nami na dłużej i jakie wnioski wyciągnął biznes z pandemicznych problemów 
  • w jaki sposób firmy mogą spełnić rosnące oczekiwania ze strony konsumentów
  • które z globalnych nowych trendów mogą zagościć wkrótce na polskim rynku
  • nowe technologie i sztuczna inteligencja w e-commerce
  • mikropłatności – nowy trend w e-commerce.

Data i miejsce

21 czerwca – stacjonarnie – godz. 9:00, Centralny Dom Technologii, ul. Krucza 50, Warszawa.
22 czerwca – warsztaty online.

Zdobądź punkty dzięki akredytacji DIMAQ

Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymają za udział 10 punktów recertyfikacyjnych.

Wszystkich czeka praktyczna i merytoryczna dawka wiedzy. Skorzystaj z szansy na zdobycie cennych wiadomości i inspiracji i zarejestruj się tutaj.

Więcej informacji

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii. BiznesTuba.pl jest partnerem medialnym konferencji.