„Dress for success!” – głosi słynne anglosaskie powiedzenie, a Polki coraz bardziej przekonują się, jak ważny jest odpowiedni strój do pracy. Zgodny zarówno z dresscod’em jak i najnowszymi trendami.

set14_0798Marka Simple od wielu sezonów kojarzona jest z bezbłędną elegancją, jakością i klasą. Projektanci marki specjalizują się w doskonale skrojonych fasonach, które fantastycznie leżą na kobiecych sylwetkach. Dlatego Simple wypuszcza na rynek kolejną kolekcję kultowej już linii Business – idealną dla aktywnych kobiet biznesu. Kolekcja w całości została uszyta w Polsce.

Propozycje Simple z pewnością przypadną do gustu kobietom, które w biurze nie chcą porzucać swojej miłości do mody. Zespół projektantów marki zadbał o to, by zgodne z biurowym dresscod’em ubrania zaskakiwały formą, wykończeniem i detalem. Kolekcja delikatnie nawiązuje do modnej estetyki lat 70. i doskonałego krawiectwa Yves Saint Laurent’a. Linia Business to set02_0036świetnie skonstruowane garnitury (niektóre z nich po dodaniu biżuterii z powodzeniem sprawdzą się także na wieczór), garsonki, sukienki i płaszcze. Kolejny raz z rzędu absolutnym must have kolekcji są białe koszule – idealnie wytaliowane, z modnymi detalami przy dekolcie, zaszewkami i wąskimi rękawami. Każda kobieta znajdzie w tej kolekcji idealny model dla siebie, z którym nie będzie chciała rozstawać się przez kilka kolejnych sezonów. Tego brakowało na polskim rynku! Zaskakuje także kolorystyka. Obok klasycznych czerni, bieli i szarości marka lansuje pudrowe beże, zgaszony oranż i wyjątkowo twarzowy odcień gołębiego błękitu.

Hitem z pewnością okażą się dodatki. Zjawiskowe torby XXL, w modnych geometrycznych kształtach, zostały stworzone z myślą o aktywnych mieszkankach wielkich miast, które muszą pomieścić nie tylko kosmetyki, ale też laptopa i dokumenty. Zgodnie z teorią Coco Chanel, że luksus który nie jest wygodny, nie jest luksusem, marka stworzyła kolekcję butów na obcasie, które komfortem noszenia dorównują zjawiskowej formie.

Sesja lookbooka Business powstała na ulicach Londynu. – Chcieliśmy pokazać kolekcję w autentycznym kontekście wielkiego, dynamicznego miasta. Udowodnić, jak doskonale ubrania Simple Business wpisują się w krajobraz miejskiej dżungli – tłumaczy główna projektantka marki Weronika Pietras. Autorką zdjęć jest Agata Pospieszyńska – fotografka, która regularnie współpracuje z Vogue, L’Officiel, Harper’s Bazaar i ELLE.

Kolekcja Business jest dostępna w sprzedaży w salonach regularnych i e-sklepie Simple CP.

 

Simple