Z dumą śpieszymy poinformować, że Małgorzata Jakubicz – przywódczyni służebna, ambasadorka humanizmu w rzeczywistości cyfrowej, coach ICF PCC, certyfikowana trenerka przywództwa, autorka książki „Lider w trampkach, czyli jak być przywódcą w zgodzie ze sobą”, wykładowczyni, twórczyni Akademii Lidera Przyszłości i przede wszystkim 🙂 nasza autorka, dziś poprowadzi rozmowę z Ken Blanchard i Randy Conley – Przywództwo służebne a AI.

Jest jeszcze kilka wolnych miejsc:  https://lnkd.in/dfveGvPE

A już w wydaniu listopadowym magazynu HR Personel i Zarządzanie zapraszamy do czytania publikacji Małgosi, z której dowiecie się:

  • Czym charakteryzuje się przywództwo służebne?
  • Jaką rolę odgrywa lider, a jaką pracownicy w tego rodzaju przywództwie?
  • Jakie mogą być bariery dla stosowania przywództwa służebnego w zarządzaniu?
Przywództwo służebne a AI - zapraszamy dziś na rozmowę Małgorzaty Jakubicz z Ken Blanchard i Randy Conley - okładka magazynu HR Personel i Zarządzanie, obok zdjęcie kobiety.
Przywództwo służebne a AI – zapraszamy dziś na rozmowę Małgorzaty Jakubicz z Ken Blanchard i Randy Conley

Link do magazynu: https://lnkd.in/d4bZvaPa , a książkę Małgorzata Jakubicz „Lider w trampkach” można kupić tutaj: https://lnkd.in/dAThHW2D

Przeczytaj także: Skok na głęboką wodę. Jak badanie kompetencji może doprowadzić do dużych zmian w życiu zawodowym?

Skok na głęboką wodę. Jak badanie kompetencji może doprowadzić do dużych zmian w życiu zawodowym? Wielu ambitnych menedżerów i menedżerek w pewnym momencie swojej kariery odczuwa potrzebę pogłębiania i poszerzania swoich kompetencji. Chcą sięgać po więcej. Opracowanie odpowiedniego planu rozwojowego może przynieść wymierne i długoterminowe korzyści zarówno im samym, jak i organizacji. Od czego zatem zacząć?

Ambitny cel rozwojowy postawiła sobie kilka lat temu Dorota Pawłowska, obecnie dyrektorka sprzedaży w firmie Roche Diabetes Care. Jej kariera zawodowa od początku związana była z branżą medyczną – rozpoczynała jako przedstawicielka medyczna z czasem awansowała do działu marketingu, potem na stanowisko brand managera, aż do zarządzającej business unitem. Kiedy pracowała dla jednego z większych koncernów FMCG, produkującego także żywność medyczną, szybko wspinała się po szczeblach kariery – zmieniała obszary kompetencyjne, zakresy odpowiedzialności, a ponieważ była skuteczna i efektywna w działaniu, firma powierzała jej coraz więcej projektów do realizacji. Liczba obowiązków i obszarów odpowiedzialności rosła w gwałtownym tempie.