W pierwszy weekend września w Warszawie odbędzie się ESPORT SPOT RIFT z Mercedes-Benz – kolejny turniej League of Legends. O cenne nagrody oraz okazałe trofeum powalczy 16 drużyn. Partnerem wydarzenia jest Mercedes-Benz, który tradycyjnie przy okazji e-sportowych imprez prezentuje swoje nowe modele samochodów. Tym razem podczas turnieju będzie można zobaczyć nowego EQE od AMG – w 100% elektryczną, sportowo-biznesową limuzynę, która łączy imponujące osiągi z zasięgiem w cyklu mieszanym WLTP do 667 km.

ESPORT SPOT RIFT z Mercedes-Benz to trzecia odsłona turnieju w jedną z najpopularniejszych gier w Polsce
– League Of Legends. Wydarzenie odbędzie się w dniach 3-4 września 2022 r. w gamingowym sercu Warszawy – ESPORT SPOT w Elektrowni Powiśle przy ul. Zajęczej 4. W lokalu znajduje się kilkadziesiąt profesjonalnych stanowisk gamingowych dostosowanych do turniejów e-sportowych, aktywności streamingowych i grania dla rozrywki.

Rozgrywki w League Of Legends to doskonała okazja, by rozegrać swój pierwszy turniej w trybie offline, a przy okazji spotkać się i porozmawiać z influencerami oraz fanami ulubionej gry. Zmagania uczestników będzie można śledzić online, za pośrednictwem platformy Twitch. Transmisję swoim głosem umilą Mikołaj „Silv4nn” Sinacki oraz Michał „Bialito” Biały.

Dla najlepszych graczy przewidziano nagrody o łącznej wartości ponad 15 tysięcy złotych – a oprócz nagród pieniężnych także atrakcyjne upominki od Mercedes-Benz. Najcenniejsze będzie jednak specjalne trofeum dla zwycięzców.

Do tradycji należą już pokazy najnowszych modeli z gwiazdą odbywające się podczas e-sportowych turniejów. Goście ESPORT SPOT RIFT z Mercedes-Benz będą mogli na żywo zobaczyć najnowszy produkt z elektrycznej gamy Mercedes-EQ – model EQE w wydaniu AMG. Ta sportowo-biznesowa limuzyna w zależności od wyposażenia i konfiguracji może poszczycić się ogromnym ekranem MBUX Hyperscreen o szerokości ponad 141 cm oraz zasięgiem do 667 km w mieszanym cyklu WLTP. Taki wynik zawdzięcza miedzy innymi swojej dopracowanej aerodynamice i innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie elektrycznego napędu.

Dwie poprzednie edycje turnieju ESPORT SPOT RIFT z Mercedes-Benz okazały się ogromnym sukcesem. Marka spod znaku trójramiennej gwiazdy już od kilku lat wspiera zresztą wydarzenia w branży e-sportu i jest na tym polu pionierem zarówno w skali krajowej, jak i globalnej. W Polsce współpracuje z wiodącą organizacją sportów elektronicznych w naszym kraju. To jeden z przykładów podążania producenta luksusowych aut ze Stuttgartu za duchem młodych pokoleń oraz zaangażowania w ich zainteresowania i styl życia. Sport elektroniczny przyciąga dziś uwagę milionów ludzi na całym świecie i tak samo jak „tradycyjne” dyscypliny sportu wymaga od uczestników rozgrywek wyjątkowych talentów, w tym znakomitej motoryki, zdolności koncentracji oraz pracy w grupie.