Znamy laureatów konkursu HR of Change! Dziś w samo południe poznaliśmy laureatów konkursu organizowanego przez magazyn HR Personel&Zarządzanie.
Decyzją Kapituły w składzie Jacek Kowalski, Daniel Wocial, Nikolay Kirov, Agnieszka Maciejewska, Małgorzata Krzyżowska nagrody zdobyli:
W kategorii Zarządzanie zmianą:
Laureat:
Bank Pekao S.A. za projekt dla kobiet 'Bez cukru” – gratulujemy Olga Przeździak, Małgorzata Nowak, Monika Bujak.
Wyróżnieni:
Grupa PGO – program „Wyjdź naprzeciw zmianom” gratulujemy Aleksandra Łozowska.
Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki -nowoczesny system usprawniający komunikację EMLO, gratulujemy Paweł Orkisz i Agnieszka Czart.
W kategorii Szkolenia i rozwój:
Laureaci Ex æquo:
BNP Paribas Bank Polska za projekt „Dobrze” – gratulujemy Joanna Leśniak
Grupa Raben za projekt „Manager of Choice”- gratulujemy Ewelina Wachowska
Wyróżnieni:
Carlsberg Polska – Projekt „Szkolimy dla lepszego dziś i jutra” – gratulujemy Małgorzata Wenclaw-Kosinska
Polska Grupa Górnicza S.A – Projekt „Portal Akademia PGG” – gratulujemy Andrzej Saczek
Polska Grupa Farmaceutyczna Projekt szkoleniowy „Akademia Logistyka” – gratulujemy Joanna Walczak
Kategoria HR Business Partnering
CoachWise Poland S.A za projekt HR RAZEM – gratulujemy Pawel Sopkowski i Karolina Weigl CoachWise
Przeczytaj także: Cyfrowy dobrostan – technologie i ich wpływ na doświadczenie pracownika
Cyfrowy dobrostan – technologie i ich wpływ na doświadczenie pracownika. O transformacji cyfrowej i jej niezwykłym przyspieszeniu podczas pandemii powiedziano już wiele. Wciąż chyba jednak nie do końca zdajemy sobie sprawę, w jaki sposób przełoży się ona na doświadczenia pracowników, i jak – w dłuższym czasie – wpłynie na ich wellbeing. Dlaczego korzystanie z technologii w firmie może być niebezpieczne? Jaki wpływ na dobrostan pracowników odgrywa kultura always on? Zapraszamy do przeczytania artykułu z czerwcowego wydania magazynu HR Personel&Zarządzanie.
Jeszcze przed pandemią cyfryzacja i automatyzacja były uznawane za jeden z najważniejszych trendów biznesowych. Podczas pandemii przyspieszyły jednak na niespotykaną wcześniej skalę. Z badania firmy Barrett Values Centre (BVC) wynika, że w ciągu 6 pandemicznych tygodni w organizacjach dokonała się transformacja, która w normalnych warunkach zajęłaby od 5 do 7 lat. Było to m.in. konsekwencją wymuszonego potrzebą izolacji przejścia na pracę zdalną. Wiele firm inwestowało także w rozwiązania cyfrowe i automatyzację dla uniknięcia biznesowych konsekwencji lockdownu. W szybkim tempie zaczęliśmy korzystać z nowych narzędzi, zmienialiśmy styl pracy oraz sposób realizacji proce-sów HR-owych. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wykorzystywane są dziś na każdym etapie cyklu zatrudnienia. Od rekrutacji, przez on-boarding, komunikację, rozwój kompetencji, budowanie zaangażowania, ocenę, badanie satysfakcji i zaangażowania, po komunikację wewnętrzną. Kształtują nasze doświadczenia jako kandydatów i pracowników. Mają wpływ na sposób wykonywania przez nas obowiązków, na narzędzia, z których korzystamy, oraz środowisko, w którym pracujemy. A także na to, jak postrzegamy swoich pracodawców.