Akademia Nowoczesnego Zarządzania Coachingowego – studia podyplomowe dla liderów przyszłości. Z pewnością zauważasz liczne zmiany, które się dzieją teraz na rynku. Aby skutecznie się do nich dostosować i skorzystać z własnego potencjału, a także dostrzegać potencjał innych, potrzebne jest skupienie i autentyczny entuzjazm w odkrywaniu drugiego człowieka i samego siebie. Z czym zmaga się współczesny lider? Jakie przyświecają mu cele? Jakie wyzwania stawia przed nim pędzący świat? I wreszcie – jakie cechy powinien w sobie wykształcić, aby podążali za nim ludzie? Dziś to efektywność komunikacji decyduje o tym, kto zostaje skutecznym liderem. Wyższa Szkoła Menedżerska zaprasza na 3 – semestralne studia podyplomowe, na których dowiesz się w jaki sposób stać się nowoczesnym menedżerem, który jeszcze lepiej rozumie potrzeby swoje i ludzi, z którymi pracuje.
Wszystko, czego potrzebujemy, aby osiągać cele osobiste i zawodowe, znajduje się w nas samych. To samoświadomość, wizja, kreatywność, empatia i intuicja. Niedoceniane kiedyś kompetencje miękkie, dzisiaj wiodą prym w szeroko pojętym zarządzaniu i obszarach biznesowych.
Szczegółowo opracowany program, prowadzony przez doświadczonych wykładowców, będzie wspierał Cię w pozytywnej zmianie osobistej i biznesowej. Po zakończeniu otrzymasz certyfikaty: modułu 1 Treningu Zen Coachingu® od samego Twórcy tej metody, Transforming Communication® i osobistą analizę Process Communication Model® (narzędzie stworzone wraz z NASA).
Nabywanie wartościowej wiedzy oraz nawiązywanie nowych relacji znacząco wpływają na wzrost jakości życia, rozwój osobisty i sukcesy zawodowe. Akademia Nowoczesnego Zarządzania Coachingowego obejmuje prawie 400 godzin! Zajęcia poprowadzi ponad 20 znanych i cenionych Ekspertów!
Kiedy? START luty 2022!
Informacje i zgłoszenia: Wyższa Szkoła Menedżerska www.wsm.warszawa.pl/coach
Dyrektor merytoryczny: Marta Obrycka: 606 586 034 / kontakt@martaobrycka.pl
Przeczytaj także: Przepraszam, mamy problem… Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami?
Przepraszam, mamy problem… Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami? Niska wydajność pracowników, wniosek o rozwiązanie umowy o pracę, pozew o dyskryminację. Do tego problemy z jakością, lenistwo, narzekanie i plotki w organizacji. To tylko niektóre z wyzwań, z jakimi menedżerowie muszą się mierzyć, bez względu na to, czy pracują w korporacji, fabryce, na stacji benzynowej czy w sklepie. Codziennie może się pojawić jakiś trudny temat, który trzeba poruszyć. Wielu menedżerom na samą myśl o takiej rozmowie z pracownikiem cierpnie skóra, bo nie wiedzą, jak się zachować. Nie musi tak być.
Czego obawiają się menedżerowie, podejmując trudne tematy? Konfliktu z pracownikiem, pogorszenia relacji, utraty sympatii zespołu? A może konsekwencji prawnych, które mogą być efektem takich rozmów? Nigdy nie wiadomo, czy oburzony pracownik nie zechce dochodzić swoich praw w sądzie. Nazwijmy rzecz po imieniu – menedżerowie unikają trudnych rozmów z pracownikami, wymyślając błahe powody, żeby po prostu ich nie podejmować. Zupełnie tak, jakby zapomnieli, że jednym z najważniejszych obowiązków menedżerskich jest stawianie pracownikom wymagań.