W najnowszej kolekcji projektanci Digel kompleksowo zadbali o mężczyzn myśląc o każdym elemencie ich garderoby od kurtek i płaszczy, przez garnitury, koszule, marynarki, kamizelki i spodnie, po szeroki wybór butów i różnorodne dodatki: krawaty, muchy, poszetki, paski oraz szczególnie widoczne w tym sezonie wzorzyste szelki i zaskakujące kolorowymi akcentami skarpety.
Stylizacje Digel na sezon jesień/zima 2018 cechuje przytulny komfort, a granice między biznesowym lookiem a wygodą coraz bardziej się zacierają. Ponadto swoboda ruchów, dopasowane kroje i miękkość w dotyku. Oferta sezonu jest dostępna w dwóch paletach kolorów. Pierwsza charakteryzuje się neutralnymi, trochę przytłumionymi barwami. Jest więc szary, biały, beżowy, ciemnoszary i stalowo-niebieski.
Z kolei druga wykorzystuje głębię barw nadając projektom bardziej zdecydowany ton: butelkowa zieleń, oliwka, bordo, koniak i tytoń oraz wszelknie odcienie czystego niebieskiego od granatu do jasnoniebieskiego. Pomimo wyrazistej kolorystyki stroje bronią się przed chłodem miękkością tkanin – eleganckiej wełny, drobnej przędzy tweedowej, ciepłej dzianiny, ale też lekkiej flaneli i casualowego jeansu. Przyciągają oko modnymi wzorami w jodełkę i szachownicę, nie brakuje też kraty, kropek i płowiejących pasków.
„W tym sezonie projektanci Digel dużą wagę przykładają do funkcjonalności męskich ubrań nie zapominając o unikatowości propozycji. Tradycyjnie stawiają na jakość materiałów, oryginalność i minimalizm. Stroje podkreślają sylwetkę przy równoczesnej wygodzie użytkowania. Pojawia się wiele nowych rozwiązań. Mamy znacznie większy wybór kurtek i garniturów. Dzięki specjalnemu krojowi z wstawionymi rękawami ramiona podążają za naturalnym kształtem ciała. Są kamizelki z plecioną wełną na przodzie i dzianiną z tyłu. Bawełniane spodnie, które wyglądają jak wełna, zapewniają płynne przejście między formalnym i swobodnym stylem. Zamiłowanie do szczegółów jest widoczne w postaci kolorowych kieszonek, szwów i podszewek. Jak zawsze cechą charakterystyczną marki jest dobra relacja jakości do ceny”.- mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.