Louis Vuitton zebrał ponad 10 milionów dolarów amerykańskich w ciągu czterech lat od rozpoczęcia międzynarodowego partnerstwa z UNICEF – Funduszem Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci. Angażując globalną sieć sklepów, klientów i pracowników, aby wspierać programy UNICEF. Ponadto pomagać najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.

Louis Vuitton na rzecz dzieci

W obliczu ryzyka związanego z klęskami żywiołowymi, gwałtownymi konfliktami, chorobami zakaźnymi czy ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi, alarmująca liczba dzieci potrzebuje natychmiastowej pomocy. Co czwarte dziecko mieszka w kraju dotkniętym konfliktem lub katastrofą naturalną. Wspierając UNICEF, Louis Vuitton daje potrzebującym dzieciom nadzieję na lepsze życie.

https://biznestuba.pl/biznes-na-zywo/bio-biznes/zmiany-klimatyczne-przez-nie-wkrotce-zabraknie-zywnosci/

Wśród inicjatyw podjętych w ramach partnerstwa, Louis Vuitton wprowadza na rynek kolekcję Silver Lockit. Kolekcja, inspirowana kłódką z 1890 roku zaprojektowaną przez Georges’a Vuitton, aby zabezpieczać najcenniejsze rzeczy klientów, jest symbolem ochrony. Silver Lockit jest także symbolem spełnienia obietnicy LV o pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom.

Louis Vuitton Silver Lockit

Dzisiaj Louis Vuitton przedstawia pierwszą srebrną bransoletę Silver Lockit zaprojektowaną przez Virgil Abloh, dyrektora artystycznego linii męskiej LV. 100 USD od każdej sprzedanej bransoletki w cenie 390 USD, zostanie przekazane na wsparcie programów kryzysowych UNICEF.

Około połowa ludzi na świecie, żyjąca bez urządzeń sanitarnych i dostępu do bezpiecznej wody pitnej, zamieszkuje kraje ogarnięte konfliktem. Każdego dnia UNICEF działa w 190 krajach, aby bronić praw dzieci. Ponadto zaspokajać ich podstawowe potrzeby, zapewnić każdemu dziecku bezpieczeństwo, ochronę i edukację. Środki zebrane przez LV na rzecz UNICEF pomogły dostarczyć natychmiastową pomoc dzieciom w krajach takich jak Syria. Czyli Jordania, Bangladesz, Nepal, Mozambik, Zimbabwe czy Malawi.

Kryzys w Syrii

Kryzys w Syrii jest jednym z największych kryzysów humanitarnych naszych czasów. Ponad 2,5 miliona dzieci żyje jako uchodźcy w Turcji, Libanie, Jordanii, Iraku i Egipcie. Odpowiadając na kryzys humanitarny, Louis Vuitton wspiera programy UNICEF mające na celu pomoc dzieciom-uchodźcom z Syrii. W 2018 roku, dzięki wsparciu LV, UNICEF zaszczepił blisko 3,5 miliona dzieci poniżej piątego roku życia przeciwko polio. Dodatkowo poprawił dostęp do wody pitnej dla około 4,6 miliona ludzi. W Koks Badźar w Bangladeszu kryzys uchodźczy Rohingja wciąż zagraża życiu setek tysięcy dzieci i ich rodzin. Pracownicy terenowi UNICEF w 2018 zaszczepili około 1,2 miliona ludzi przeciwko cholerze. Ponadto zapewnili prawie 350 tysiącom uchodźców Rohingja dostęp do wody pitnej.

UNICEF

Cieszymy się, że firma Louis Vuitton postanowiła kontynuować współpracę z UNICEF na  rzecz dzieci na świecie. Wprowadzając nową srebrną bransoletę Silver Lockit, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. Środki z jej sprzedaży pozwolą dotrzeć do najbardziej potrzebujących dzieci i chronić je każdego dnia.

Od momentu rozpoczęcia współpracy, także pracownicy LV angażują się w wolontariat pracowniczy na rzecz UNICEF wspierając programy kryzysowe organizacji.

UNICEF nie promuje żadnej firmy, marki, produktu ani usługi.