Od dzisiaj dostępna jest trzyczęściowa kolekcja Oliviera Rousteinga Balmain x Beyoncé, której sprzedaż rozpocznie się już jutro na stronach balmain.com i beyonce.com. Kolekcja składać się będzie między innymi z żółtych i różowych bluz, które Beyoncé nosiła na scenie podczas festiwalu Coachella.
Współpraca zapoczątkowana podzieleniem tych samych idei (Beyoncé mówi o feminizmie, wzmacnianiu kobiet i idei współpracy, marka ma tę samą wizję co do mody, a także do tego, co dzieje się na świecie) zaowocowała energetyczną serią bluz w dwóch kolorach. Mimo, że Beyoncé kojarzona jest z luksusowymi strojami scenicznymi, nie ukrywa, że w świecie mody ważna jest dla niej także wygoda.
Jej fenomen doceniany jest na całym świecie – jest najczęściej nominowaną kobietą w historii Grammy, ma 63 nominacje i aż 22 statuetki złotych gramofonów. Artystka sprzedała ponad 100 mln płyt i nic nie zapowiada, że jej kariera zmieni kierunek. Niepotwierdzoną informacją jest cena odzieży: pojedyncze sztuki mają kosztować 290-1790 dolarami.
zdjęcie: balmain.com