Wellbeing w dosłownym tłumaczeniu to stan komfortu, zdrowia, szczęścia, ale też poczucie satysfakcji. Można go rozpatrywać subiektywnie jako odczucia i myśli jednostki na temat sensu i istoty jej życia; to poczucie dobrostanu, oznaczające częste doświadczanie pozytywnych emocji oraz ogólną satysfakcję z życia. Pracodawca może myśleć: „To nie moja odpowiedzialność, to nie moje ryzyko”, ale czy na pewno? Środowisko pracy wpływa na stan psychiczny i fizyczny pracownika, może dawać mu poczucie sensu, przynależności, radości itp., czyli kształtować jego wellbeing lub odwrotnie – wpływać na jego brak. Zdrowy, szczęśliwy, wypoczęty i sprawny fizycznie pracownik to inwestycja strategiczna, nie tylko samego pracownika, lecz także organizacji. Jest wiec elementem jej ryzyka biznesowego. Coraz częściej obserwuje się dobre praktyki w tych zagadnieniach. Organizatorzy konkursu uważają, że powinna istnieć przestrzeń do dzielenia się wellbeingiem i promowania organizacji, które wdrażają go w organizacji. Stworzyliśmy ten konkurs, by zaprosić właśnie takie firmy i pokazywać dobre praktyki.
W dniach od 20 września 2018 r. do 16 października 2018 r. trwa nabór zgłoszeń do pierwszego ogólnopolskiego konkursu dla firm, które realizują projekty w zakresie wellbeingu. Celem konkursu jest promowanie idei wellbeingu w organizacji oraz wyłonienie najlepszych praktyk w tym obszarze.
Rejestracja: www.infor.pl/wellpower