Firma PZU po raz trzeci została sponsorem popularnego telewizyjnego programu „The Voice Kids”, dzięki temu jest tam, gdzie rodzą się gwiazdy. The Voice Kids to jeden z najpopularniejszych programów muzycznych, w którym debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji, Roksana Węgiel i Viki Gabor.

Teledysk i nagranie od PZU

PZU od lat wspiera młode talenty, dlatego ufunduje też nagrodę w postaci nagrania teledysku i singla. To dla uczestnika programu, który wygra w internetowym plebiscycie. PZU przekaże również 30 tysięcy złotych na rzecz fundacji promującej uzdolnione muzycznie dzieci.

The Voice Kids
The Voice Kids 3 sezon trzeci edycja trzecia Bitwa druzyna Cleo trio Julia Tkacz Natalia Kawalec Julia Tluczkiewicz

Kolejne edycje The Voice Kids pokazują, jak bardzo uzdolnione dzieci mamy w Polsce, jak wysoki jest poziom i jak wiele talentu ma młodzież. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie wszystkie dzieci mają możliwość i szansę uczestniczyć w programie The Voice Kids. PZU uruchomi specjalny program finansujący fundację pomagającą utalentowanym dzieciom. Po to aby mogły się rozwijać i dalej pracować – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA. 

Trzecia edycja programu

Trzecia edycja talent show „The Voice Kids” ruszyła 1 stycznia. W efekcie każdy odcinek programu, emitowany jest w soboty o godzinie 20.05 w TVP2. Gromadzi przed telewizorami średnio dwa miliony widzów. –Zależy nam, by jako PZU, wspierać młode talenty. Dlatego też organizowanym przez PZU plebiscycie zwycięzcę wybiorą widzowie programu za pomocą głosowania na stronie internetowej programu. Serdecznie zapraszam do głosowania, każdy głos jest tutaj ważny – wyjaśnia Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem.

The Voice Kids
The Voice Kids 3 edycja trzecia sezon trzeci Bitwa Afromental druzyna Tomsona i Barona Natalia wawrzynczyk Lizaveta Misnikova Eliza Xerxa

Plebiscyt ruszy 25 stycznia, od godziny 22. Ponadto aby oddać głos na ulubionego dziecięcego wykonawcę, trzeba wejść na stronę internetową programu https://voicekids.tvp.pl/plebiscyt. Głosowanie potrwa do 20 lutego, do godziny 22. nagrodą dla zwycięzcy plebiscytu jest nagranie singla i teledysku. Stanie się to w wytwórni Universal Music Polska oraz możliwość wręczenia narody dla wybranej fundacji.

Co więcej dla uczestników programu firma PZU przygotowała komfortową strefę relaksu, w której będą mogli odpocząć i wyciszyć się bezpośrednio przed występem. Dodatkowo podczas finału widzowie będą mogli obejrzeć strefę PZU w nowej odsłonie.