Rossmann najlepiej ocenianą siecią detaliczną – takie są wyniki najnowszego rankingu Retail Preposition Index 2019. Badanie zostało przygotowanego przez firmę doradczą OC&C Strategy Consultans. W związku z tym firma nie ma dla siebie konkurencji pod względem zaufania jakim darzą go klienci. Ponadto wysokiej jakości obsługi klienta oraz wyglądu sklepów.

Klienci bardzo wysoko ocenili Rossmanna także w pozostałych kategoriach branych pod uwagę w rankingu. Przyznali naszej firmie drugie miejsce pod względem wygody robienia zakupów, a ponadto jakości oferowanych w drogeriach produktów.

Rossmann najlepiej ocenianą siecią detaliczną -kosmetyki na półce w sklepie
Rossmann najlepiej ocenianą siecią detaliczną

Piąte miejsce przypadło Rossmannowi w kategoriach: dobra jakość w stosunku do ceny oraz szeroki asortyment. Także kolejną szóstą pozycję – tuż za takimi potentatami jak Zara czy Zalando, wywalczył sobie Rossmann w kategorii „bycia trendy”.

W pierwszej trójce ogólnego rankingu TOP 10 znalazły się jeszcze Nike oraz Allegro (a za nimi: Lidl, Empik, IKEA, Hebe, 4F, Castorama i Decathlon). Z pewnością niespodzianką jest nieobecność w rankingu Biedronki.

Źródło: rossmann.pl

Przeczytaj także:

L’Oréal inwestuje w nowe technologie

Obok inwestycji w innowacje technologiczne, ważnym celem L’Oréal jest stałe podnoszenie dostępności i wiedzy na temat produktów przyszłości wśród konsumentów. Od 2010 roku, kiedy L’Oréal zdecydował się wdrażać zaawansowane rozwiązania cyfrowe, grupa cały czas przyspiesza swoją transformację. Sześć lat od otwarcia pierwszych sklepów e-commerce i grupa zanotowała dynamiczny rozwój w tym obszarze. Wskaźnik wzrostu za zeszły rok wyniósł +37,9%. W szybkim rozwoju firmy pomogło przekonanie Zarządu, że e-handel nie jest konkurencją dla dystrybucji tradycyjnej. To nowy kanał, stwarzający szansę na sprostanie oczekiwaniom klientów.