Wielka wyprzedaż przypadająca na ostatni piątek listopada i mająca początek swojej tradycji w Stanach Zjednoczonych, ku uciesze konsumentów gości i w Polsce. To czas, w którym kupuje się już gwiazdkowe prezenty, korzystając z największych promocji, jakie pojawiają się w ciągu roku. W naszym kraju to dość młoda tradycja, ale z rosnącym dynamicznie potencjałem – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających.
Idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie chcą stać godzinami w kolejce do przymierzalni czy kasy są zakupy online. Dokładnie 15 minut i 44 sekundy – tyle trwa przeciętnie wizyta w e-sklepie na platformie Shoper zakończona zakupem. Firma przeanalizowała dane od kilku tysięcy swoich klientów na temat czasu, jaki w ich sklepach spędzają kupujący. Wpływa na niego zarówno ich płeć jak i wiek. Najbardziej wydłuża go jednak decyzja o udaniu się “do kasy”, choć i tak w sieci wszystko trwa o wiele krócej niż w tradycyjnych sklepach.