We wrześniu otwarty został nowy, flagowy sklep ZARA na słynnej Corso Vittorio Emanuele w Mediolanie. „To niezwykły i wzorcowy dla naszej marki sklep” – podkreślał podczas otwarcia Prezes Grupy Inditex – Pablo Isla. „Koncepcja łączy niezwykłą architekturę wnętrza z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, tak aby pozytywne doświadczenie zakupów dla naszych klientów było jeszcze silniejsze i bardziej trwałe. To co nas wyróżnia, to bardzo charakterystyczna integracja zakupów online i sprzedaży w sklepach stacjonarnych” – dodaje Prezes Isla.
Łącznie na powierzchni ponad 3.500 metrów kwadratowych, rozlokowanych na 4 piętrach klienci mogą przeglądać najnowszą kolekcję ubrań lub dokonując transakcji bezpośrednio na stronie zara.com
Nowoczesny sklep został wyposażony w automatyczny punkt odbioru zamówień, inteligentne rozwiązanie, które na podstawie skanu QR kodu lub wprowadzenia numeru PIN. Co warto podkreślić automatyczny punkt odbioru może obsłużyć do 900 wydań przesyłek jednocześnie!
Sklep wykorzystuje także lustra wyposażone w technologię RFID, która identyfikuje kolekcję, którą klient może być zainteresowany, pozwala na wizualizację w wirtualnej przymierzalni, zarówno ubrań jak i dodatków, wybranych przez stylistów marki.
Od wejścia uwagę klientów zwracają ogromne ekrany multimedialne, prezentujące najnowszą kolekcję, szczególnie zaokrąglony 9 metrowej długości ekran na parterze oraz wysoki na 21 metrów ekran na wysokość wszystkich pięter niesamowitego sklepu.
Zdjęcie: Inditex.com