Znakomici aktorzy – Anna Cieślak i Maciej Stuhr, którzy od roku pełnią role ambasadorów marki Mitsubishi Motors w Polsce, odebrali dziś w salonie Mitcar kluczyki do nowych modeli Mitsubishi ASX 2017 i Outlander PHEV 2017. Aktorzy podsumowali także pierwszy, obfitujący w przygody, rok współpracy z marką spod znaku Trzech Diamentów i ujawnili plany związane ze współpracą z firmą w bieżącym roku.
Przygoda ma napęd na 4 koła!
„Muszę przyznać bez cienia przesady, że ten rok był dla mnie wielką przygodą z Mitsubishi i Japonią. Dzięki tej marce odkryłam jazdę w terenie i możliwości, jakie daje napęd na 4 koła. Mogę powiedzieć, że do listy moich zajęć dopisałam nowe hobby – offroad, który jest niezwykle wciągającą zabawą.” – podkreśla ambasadorka modelu Mitsubishi ASX Anna Cieślak.
„Przez kilkanaście ostatnich miesięcy mocno zaprzyjaźniłam się z dotychczasowym modelem ASX, który dzielnie mi służył i z którym kojarzy mi się wiele miłych chwil. Coraz bardziej doceniam napęd 4×4, który daje nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale też wiele przyjemności z jazdy. Wspaniale, że nadal będę miała zaszczyt być ambasadorką marki Mitsubishi a moim nowym autem stanie się Mitsubishi ASX 2017. Jego tegoroczna odsłona w nowej stylistyce zrobiła na mnie duże wrażenie.” – dodaje Anna Cieślak.
„Czeka nas z Mitsubishi intensywny czas, sporo pracy i ciekawych wydarzeń. Przygotowujemy dwie filmowe serie na kanałach TouTube i Facebook. Pierwszy z odcinków tego cyklu realizujemy już w ten weekend w Krynicy Górskiej. W marcu wybieramy się do Szwajcarii na słynną wystawę Geneva Motor Show, a w maju mam nadzieję spotkać się z miłośnikami marki podczas II Zlotu Mitsubishi.” – podsumowuje aktorka.
Motoryzacyjne odkrycia Macieja Stuhra
”Jestem zadziwiony, ile ciekawych i dobrych zdarzeń kojarzy mi się teraz z samochodem. Jak podkreślam w wywiadach, przywiązuję dużą wagę do ochrony środowiska, więc Mitsubishi Outlander PHEV jako hybryda z elektrycznym napędem jest dla mnie idealnym rozwiązaniem. Co ciekawe, to auto zaskarbiło sobie także względy moich bliskich – polubili to ciche i wygodne wnętrze a nawet rytuał codziennego ładowania. Przyznam, że z zainteresowaniem i ciekawością wchodziłem w motoryzacyjny świat marki, stawiając pierwsze kroki w miejscach kultu, jakimi tylko trochę żartobliwie nazwałbym wystawy dla miłośników 4 kółek w Genewie, czy Poznaniu. Tych ludzi łączy pasja, więc łatwo nam się było dogadać.” – podsumowuje swój 2016 rok z modelem Mitsubishi Outlander PHEV Maciej Stuhr.
„Lubię poznawać inne kultury i kraje, więc ogromnie cieszę się z możliwości bliższej przyjaźni z marką pochodzącą z tak egzotycznego i ciekawego miejsca, jakim jest Japonia. Lubię także świętować, więc po ubiegłorocznych obchodach 20-lecia Mitsubishi w Polsce, chętnie przyłączę się do celebracji globalnych setnych urodzin tej firmy. Drodzy miłośnicy marki – do zobaczenia na II Zlocie Mitsubishi!” – dodał Maciej Stuhr.
To był i będzie dobry rok!
Uwielbiany przez polską i zagraniczną publiczność Maciej Stuhr oraz znana z dużego oraz małego ekranu i wielokrotnie nagradzana za swe role Anna Cieślak pełniąc funkcje ambasadorów marki przez ostatni rok wzięli udział w najważniejszych wydarzeniach, organizowanych lub wspieranych przez firmę – 20-leciu polskiego oddziału MMC, wystawach motoryzacyjnych w Genewie i Poznaniu, cyklu imprez 4×4 Family Adventure 4×4, VIP CROSS, I Zlocie Mitsubishi, ceremonii otwarcia Warszawskiego Festiwalu Filmowego i premierze Mitsubishi ASX 2017.
W tym roku nowe, perłowo-białe Mitsubishi ASX 2017 w wersji 1.6 DiD Intense Plus 4WD ze skórzaną tapicerką zabierze Annę Cieślak między innymi w najciekawsze rejony Polski, gdzie realizowane będą nagrania do 2 cykli filmów przedstawiających modele Mitsubishi. Najnowsze wcielenie hybrydowego SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV 2017 w wersji Instyle Navi Plus również w perłowo-białym kolorze – pomoże Maciejowi Stuhrowi w realizacji kolejnych, niebywale ambitnych planów aktorskich. Ambasadorzy Mitsubishi wezmą udział w II Zlocie Mitsubishi i owianej tajemnicą premierze nowego modelu tej marki oraz będą udzielać wywiadów dziennikarzom, dzieląc się wrażeniami z jazdy a także poprowadzą transmisje na żywo dla użytkowników kanałów mediów społecznościowych.
Źródło: www.press.mitsubishi.pl