Brytyjska marka outdoorowa Trespass otworzyła swój pierwszy regularny sklep w Polsce. Salon w warszawskim centrum handlowym Blue City uruchomiono 9 marca. Do tej pory marka obecna była w 10 obiektach outletowych.

– Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta – tłumaczy Konrad Jezierski european regional manager, odpowiedzialny za rozwój w Polsce i Europie. – Obserwujemy coraz większe zainteresowanie zdrowym i aktywnym stylem życia, a wraz z tym pojawiają się potrzeby w zakresie odzieży i akcesoriów.
Za realizację projektu i koncept sklepu odpowiedzialna jest ARS Retail Group. –Trespass to marka outdoorowa, promująca spędzanie czasu na świeżym powietrzu, dlatego zależało nam na tym, aby w sklepie pojawiło się wiele materiałów nawiązujących do natury – mówi Karolina Czapska z ARS Retail Group.
Partnerem Trespass w tym projekcie i operatorem sklepu jest ARS Shops, należąca do grupy ARS Retail.
Marka Trespass w planach ma kolejne otwarcia. – Cały czas poszukujemy atrakcyjnych komercyjnie lokalizacji – mówi Jezierski. Typowy sklep firmowy Trespass ma do 200m2 powierzchni, natomiast optymalna powierzchnia sklepu outletowego to 200-300m2. – Głównym czynnikiem jest dla nas atrakcyjność lokalizacji i warunki, dlatego w niektórych sytuacjach decydujemy się także na otwarcia zarówno na mniejszych, jak i większych przestrzeniach – dodaje.

Źródło: fashionbusiness.pl