Spółka Vistula Group S.A. przedłuża kontrakt z jednym w najwybitniejszych sportowców na świecie – Robertem Lewandowskim. W ramach współpracy już jesienią do salonów Vistuli trafi nowa autorska kolekcja piłkarza.
Vistula miała już przyjemność współpracować z Robertem Lewandowskim przy kolekcji na wiosnę i lato oraz przy sezonie jesień-zima 2016. Piłkarz był twarzą kampanii, a do salonów trafiły kolekcje sygnowane jego nazwiskiem. Nowy kontrakt podpisany został na czas nieokreślony i zakłada długoterminową współpracę.
– Bardzo cieszy nas fakt, że nie rozstajemy się z Robertem i będziemy kontynuować działania z tym znakomitym sportowcem przez następne lata. Nasza dotychczasowa współpraca pokazała, że odpowiednio dobrana osobowość do marki może przynieść ogromne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale przede wszystkim pomóc w realizacji celów biznesowych. A wyniki finansowe dla Vistuli w 2016 roku były naprawdę imponujące. Siła rażenia Roberta Lewandowskiego w mediach jest ogromna i cieszymy się, że to właśnie z Vistulą wiąże się na kolejne sezony. Mocno wierzymy w to, że jego osoba oraz limitowane kolekcje sygnowane nazwiskiem piłkarza, przyciągną do salonów klientów ze zdwojoną siłą – mówi o współpracy Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.
– Vistula to godna zaufania marka na światowym poziomie, z którą bardzo chętnie wiążę się na dłużej. Vistula oferuje świetnej jakości produkty i wzornictwo, dlatego cieszę się, że będziemy nadal współpracować i współtworzyć kolekcje – mówi Robert Lewandowski. – Od dłuższego czasu noszę produkty marki, bo idealnie wpisują się w mój intensywny tryb życia. Na co dzień potrzebuję ubrań wygodnych, w miejskim charakterze, a na oficjalne wyjścia dobrze skrojonego garnituru. Wszystko to znajduję w kolekcjach marki. Na jesień planujemy stworzyć wyjątkową limitowaną kolekcję, która w 100% będzie oddawać mój styl i to co lubię w modzie najbardziej – dodaje piłkarz.
Kolekcja przygotowana wspólnie z piłkarzem wejdzie do salonów na stałe i będzie od sierpnia dostępna we wszystkich salonach w Polsce oraz online.
Działania komunikacyjne z udziałem Roberta Lewandowskiego w drugiej połowie 2017 roku będą obejmowały prasę z segmentu premium, internet oraz social media.
Źródło: Vistula