Live-selling panaceum na ograniczenia w handlu? Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rok działań „live-selling” w Galeriach Klif w ramach projektu Online2Offline.
W 2020 roku w obu Galeriach Klif, w Warszawie i w Gdyni, zrealizowano w modelu mieszanym (Facebook, Instagram) ponad 30 projektów typu „live-selling”. Pozwoliły one na wygenerowanie bardzo dobrych rezultatów sprzedażowych w obu obiektach. Mimo wprowadzanych na przestrzeni całego ubiegłego roku znaczących ograniczeń w handlu. Dzięki zaplanowanym działaniom firmy dotarły z ofertą modową do ponad miliona unikalnych użytkowników. Co przełożyło się na wzrost odwiedzin oraz wzrost konwersji w sklepach, których oferta była promowana.
Z takiej formy promocji, w ramach realizowanego przez zespół zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield Programu Wsparcia Najemców, skorzystały m.in.: Pinko, Patrizia Pepe, Liu Jo, Deni Cler, Max Mara, United Colors of Benetton. Ponadto Marella, Robert Kupisz, Martes Sport, Tous, N.Nagel, Apia, Charme, Marciano Guess, Elisabetta Franchi, Luisa Spagnoli i inne. Sprzedaż live prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych obu Galerii Klif spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów.
Live ze sklepu
Cushman & Wakefield jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce już w 2019 roku wprowadziła działania konwertujące. Mające na celu skłonienie Internautów do odwiedzin i zakupów w centrach handlowych. Działania online2offline, szczególnie live-selling, okazały się niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym. Po pierwsze – pozwoliły zwiększyć świadomość unikalnej oferty wśród miłośników mody, szukających inspiracji w Internecie. Po drugie – przełożyły się na zwiększony obrót w sklepach stacjonarnych. Cykle sprzedaży live dały dwucyfrowy wzrost obrotów w sklepach stacjonarnych.
Źródło: Cushman & Wakefield
Przeczytaj także: Wideokonferencje z Marsa i podróże służbowe na Księżyc?
Wideokonferencje z Marsa i podróże służbowe na Księżyc – jak mogą wyglądać najbliższe dekady na rynku pracy. W dobie tak dynamicznych zmian w życiu społecznym i na rynku pracy wielu zastanawia się co nas jeszcze czeka w przyszłości. To, jak za kilka dekad będzie wyglądał rynek pracy, jest niewiadomą. Można odwoływać się do wielu filmów z gatunku si-fi i snuć przypuszczenia. Jednak będą one tak samo trafne, jak wizje przedstawione w filmie „Powrót do przyszłości 2” na temat roku 2015. Chociaż czy na pewno? W obecnych czasach technologia rozwija się niemal w postępie geometrycznym. Dziś dwa razy szybciej niż wczoraj, a jutro dwa razy szybciej niż dziś. Oczywiście pojawienie się nowych technologii i ich implementacja to dwa odmienne zagadnienia. Natomiast należy przypuszczać, że managerowie – nauczeni ostatnimi wydarzeniami wywołanymi pandemią – będą w przyszłości kładli dużo większy nacisk na digitalizację pracy.