W czerwcu br. INFOR uruchomił Wideoakademię HR, pierwszą w Polsce multimedialną platformę wiedzy o HR, która zapewnia użytkownikom nieograniczony dostęp do wiedzy najlepszych ekspertów, sprawdzonych procedur, efektywnych narzędzi, zagadnień z zakresu prawa pracy i zarządzania ludźmi w organizacji oraz ogromną bazę materiałów dodatkowych.
W czasach stale zwiększającej się konkurencji rynkowej oraz modelu gospodarki opartej na wiedzy, każda organizacja, która chce zapewnić sobie dynamiczny rozwój, musi dbać o doskonalenie swoich pracowników. Warunkiem utrzymania się na rynku i bycia konkurencyjnym jest posiadanie dobrze przygotowanego i umotywowanego personelu, który elastycznie potrafi reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu niezależnie od rodzaju działalności.
Ostatnie lata dla branży HR są procesem intensywnej transformacji. Dziś to nowoczesne działy, które maja realny wpływ na efekty biznesowe. Wiąże się to jednocześnie z wciąż nowymi wyzwaniami stawianymi przed pracownikami tych działów. Dlatego stworzyliśmy innowacyjne narzędzie edukacyjne odpowiadające na potrzeby rynku – mówi Renata Burlikowska, Dyrektor Biura Nowych Mediów w INFOR.pl. Użytkownicy Wideoakademii HR zdobywają wiedzę bez wychodzenia z firmy, w każdej chwili, kiedy mają na to czas. Wiedza przekazywana przez naszych ekspertów to najlepsze praktyczne rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami. Dziś masz pytanie – odpowiedź znajdujesz na platformie – dodaje.
Oprócz samych szkoleń podzielonych tematycznie na 7 obszarów: Prawo pracy i kadry, Ubezpieczenia, Rekrutacja i selekcja, Rozwój i szkolenia, Ocena pracownicza, Motywowanie oraz HR w biznesie, w Wideoakademii HR znajdują się nowatorskie szkolenia e-learningowe firmy iPro oraz materiały edukacyjne dodane do każdego szkolenia. Te ostatnie zgromadzone w dziale Baza Wiedzy stanowią: materiały szkoleniowe, publikacje tematyczne, porady prawne, porady ekspertów oraz konkretne case study z polskich firm.
Ta forma szkoleń pozwala firmie zaoszczędzić czas i pieniądze oraz wiąże się z większym poziomem zadowolenia pracowników, gdyż wiedzę przyswajają oni we własnym indywidualnym tempie, niezależnym od grupy, jak to się dzieje w szkoleniach tradycyjnych. Poza tym zawsze mogą wracać do interesujących go zagadnień. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu.
Jak pisał Roland Meighan „Każda polityka edukacyjna, czy to prowadzona przez urzędników oświatowych w ich urzędach, czy przez nauczycieli w klasach, która nie liczy się z możliwymi odmianami przyszłości i nie bierze pod uwagę ich socjologicznych interpretacji, podejmuje ryzyko tworzenia szkół zapatrzonych w przeszłość, podczas gdy my pędzimy w przyszłość” – a my pędząc w przyszłość szukamy optymalnych rozwiązań dla naszych Klientów – konkluduje Burlikowska.