Dobrostan i empatia w pracy – zapraszamy na webinar z Joanna Chmurą! Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia HR-owca zapraszamy 18 czerwca o godzinie 14.00 na wyjątkowe, bezpłatne spotkanie online z ekspertem.

Ostatnie 12 miesięcy przypomniały nam jak bardzo ważna w budowaniu wewnętrznej i zewnętrznej siły jest empatia, czyli umiejętność, którą możemy dawać innym oraz przyjmować od naszego otoczenia. Przez długi czas nie robiło się na nią miejsca w rzeczywistości biznesowej. Na szczęście coraz więcej kultur organizacyjnych nie tylko widzi na nią przestrzeń, ale również dostrzega coraz wyraźniej konieczność jej rozwijania.

Dobrostan i empatia w pracy - zapraszamy na webinar z Joanna Chmura - dwie kobiety i mężczyzna siedzą przez ekranem komputera.
Dobrostan i empatia w pracy – zapraszamy na webinar z Joanna Chmura

Jak pokazują badania dr Brené Brown oraz dr Kristin Neff, empatia jest kluczowa dla dobrostanu oraz na drodze realizacji własnych marzeń, celów i zadań. To siła, która pomaga radzić sobie z trudnościami, porażkami, niepewnością i nieprzewidywalnością naszej codzienności nie tylko prywatnej, ale też zawodowej.

Podczas webinaru dowiesz się:

✔czym jest empatia,

✔jakie są jej błędy,

✔jak możemy czerpać z empatii w życiu prywatnym i zawodowym,

✔jak empatię rozwijać,

✔czym jest empatyczne przywództwo.

Zapraszamy! Link do zapisu na bezpłatny webinar – https://promocje.infor.pl/piz/20210618-empatia/

Przeczytaj także: Zmiany, zmiany, zmiany… Co czeka działy HR w nowej rzeczywistości?

Zmiany, zmiany, zmiany… Co czeka działy HR w nowej rzeczywistości? Pandemia koronawirusa zmieniła naszą rzeczywistość, a zmiany te pozostaną z nami na dłużej. Miejsca pracy, style przywództwa i modele biznesowe przeszły fundamentalne przemiany. Podczas gdy menedżerowie przyszłości nadal będą potrzebowali umiejętności przywódczych i doświadczenia, niezbędne będą również kompetencje miękkie – inteligencja emocjonalna, empatia i otwartość na zmiany. Tych cech najbardziej oczekują od liderów pracownicy. Przed rynkiem pracy kształtują się zatem nowe wyzwania.

Sytuacja wywołana pandemią to dobry moment, aby na nowo zdefiniować, co naprawdę oznacza bycie liderem. Przy zdalnym zarządzaniu jakość przywództwa jest dla organizacji kluczowa. Chociaż wielu menedżerów zdaje sobie sprawę z istoty kompetencji miękkich, to stały się one jeszcze cenniejsze podczas pandemii COVID-19. Liderzy muszą być teraz bardziej otwarci i zwracać uwagę na potrzeby pracowników. Jak wynika z badań The Adecco Group (TAG), trzy na cztery osoby doceniają większą elastyczność swoich menedżerów. Ponadto deklarują, że chciałyby pracować w przyszłości w modelu hybrydowym. 75 proc. z nich podkreśla, że ważne jest dla nich, aby firmy zachowały otwartość na zmiany również po pandemii.