Empik z nagrodą e-Commerce Polska Awards 2020. Firma potwierdza swoją mocną pozycję w ścisłej czołówce polskiego e-commerce. Po raz kolejny triumfuje w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tegorocznej, 8. edycji marka została wyróżniona statuetką w kategorii Think out of the box.
Gala rozdania nagród odbyła się 24 września w Warszawie. Marka od lat z sukcesem łączy kilka „światów” – ekspercką wiedzę, innowacyjne podejście i kreowanie trendów z rozwojem segmentu e-commerce i mobile. W tegorocznej edycji jury e-Commerce Polska Awards wyróżniło flagową dla marki usługę – Empik Premium, będącą innowacyjnym rozwiązaniem dla klientów. Ponadto marka pokonała inne znaczące polskie e-sklepy i platformy internetowe, pozostające w kategorii średnich i dużych firm.
W tych okolicznościach życia gospodarczego marka udowadnia, że potrafi przekuwać wyzwania w biznesowe sukcesy. Ponadto wytyczać innowacyjne podejście na całym rynku e-commerce. Stale pracuje nad nowymi konceptami, usługami i udogodnieniami dla klientów oraz partnerów biznesowych. Po to, by umożliwić im wygodne, bezpieczne i nowoczesne zakupy oraz stabilny wzrost biznesu online pod szyldem renomowanej marki. Będzie kontynuować tę strategię w najbliższym czasie. Do końca roku ma już zaplanowane kilka interesujących wdrożeń, którymi będzie mógł się pochwalić już wkrótce.
Przede wszystkim e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce. Skierowany jest do firm wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Nagrody przyznaje jury złożone z uznanych autorytetów i szanowanych profesjonalistów w swoich branżach. Empik to wielokrotny laureat poprzednich edycji konkursu. Może się pochwalić m.in. tytułami Best Customer Service dla Empik.com (2018) i Innowacja Roku dla Empik Foto (2017). W tegorocznej edycji otrzymał także nominację w kategoriach: Best e-commerce retailer oraz Best on mobile za Empik Music.
Źródło: EMPIK