Wykorzystaj sztuczną inteligencję do generowania rekordowych zysków – przekonuje najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 14 września w formule online, a na wirtualnej scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN Institute, lider branży executive education.
E-commerce Trends Summit 2023 to czwarta edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 14 września 2023 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.
Tematyka wystąpień
Tegoroczna edycja skupi się na zagadnieniach związanych ze sztuczną inteligencją i jej zastosowaniem w e-commerce, zwłaszcza rozwiązaniami mniej oczywistymi niż ChatGPT czy MidJourney, personalizacją i customer expierence, a także wyzwaniami sprzedaży wielokanałowej i ekspansji zagranicznej.
Zaproszeni polscy i światowi eksperci odpowiedzą na pytania:
- – Jak utrzymywać, a nawet zwiększać rentowność e-commerce w trudnych i niepewnych czasach?
- – Jak optymalizować koszty w e-handlu w obecnych realiach rynowych?
- – Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by generować rekordową sprzedaż?
- – Marketplace i omnichannel – jak przygotować się na nowe trendy, szanse i zagrożenia?
- – Eko-mmerce, czyli jak zaprojektować ekologiczny e-commerce, by zadbać o środowisko i sprostać oczekiwaniom klientów?
- – Jak podbić zagraniczne rynki? Praktyczne wskazówki do udanej ekspansji e-commerce?
- – Logistyka i nowoczesne płatności: jak skrócić czas dostaw i ułatwić ścieżkę zakupową, aby klienci chętnie powracali do naszego sklepu?
Aktywności i materiały dla uczestników
Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, szkolenie online „Podejmowanie decyzji”, e-book „Doświadczenia klientów” Simona Clatworthy’ego i roczną subskrypcję magazynu „MIT Sloan Management Review Polska”.
Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.