„Marketing kwantowy ” autorstwa Raja Rajamannar to wciągająca podróż przez ewoluujący krajobraz marketingu w erze cyfrowej. Dzięki wnikliwej analizie i praktycznym strategiom Raja rzuca wyzwanie konwencjonalnym paradygmatom marketingowym i wprowadza świeżą perspektywę zakorzenioną w zasadach… kwantowych. Termin ten nie jest już wyłącznie zarezerwowany dla fizyków, gdyż przymiotnik ten używamy dla wyrażenia radykalnej zmiany albo nowych teorii, które zajmują skutecznie miejsce klasycznych koncepcji naukowych.
Jednym z najbardziej przekonujących aspektów książki jest nacisk na wzajemne powiązania zmiennych marketingowych i dynamiczną naturę zachowań konsumentów. Raja zręcznie porusza się nie tylko po złożonych koncepcjach, ale także historii marketingu, pokazując czytelnikowi szeroki kontekst obecnych zmian i prowokując do refleksji. Marketingowa podróż od starożytności do algorytmów jest angażującą lekturą o ewolucji postrzegania roli i znaczenia marketingu, a także narzędzi, którymi dysponuje.
Warto podkreślić, że autor jako wieloletni dyrektor do spraw marketingu Mastercard skupia się na praktycznych aspektach więc książka jest wypełniona sugestywnymi przykładami, studiami przypadków i ciekawymi spostrzeżeniami, które czytelnicy mogą natychmiast zastosować w swoich własnych strategiach. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym specjalistą od marketingu, czy nowicjuszem w tej dziedzinie, „Marketing kwantowy” oferuje cenne lekcje i inspiracje, jak zmienić podejście do zdobywania i angażowania współczesnych konsumentów.
„Marketing kwantowy” to prowokująca do myślenia i pouczająca lektura, szczególnie, że jak zauważa Raja „… kryzysy na pewno do nas dotrą. Niezależnie od tego czy kolejny z nich będzie duży, czy mały, marketerzy zawsze muszą pozostać w stanie gotowości. A gdy kryzys się pojawi pojawi, powinni móc zmienić swoje strategie, plany i taktyki, aby zapobiec wszelkim stratom.” Raja jednocześnie zwraca uwagę na etykę i karmę marki, które w dobie sztucznej inteligencji i cyfrowego chaosu łatwo zgubić. Kwantowi marketrzy powinni szczególnie skupić się na skrupulatnym i konsekwentnym budowaniu zaufania do swojej marki i autor podaje szereg rozwiązań, jak robić to skutecznie.
Połączenie naukowego rygoru i praktycznej mądrości Raja czyni tę książkę niezbędną lekturą dla każdego, kto chce pozostać na czele w dzisiejszym szybko zmieniającym się krajobrazie marketingowym i zostać kwantowym szefem marketingu.
Redakcja BiznesTuba.pl poleca 🙂
„Marketing kwantowy – marketing przyszłości dla konsumentów jutra”
Autor: Raja Rajamannar
Wydawnictwo Znak, Kraków 2024
Przejdź do sklepu: https://www.znak.com.pl/ksiazka/marketing-kwantowy-marketing-przyszlosci-dla-konsumentow-jutra-raja-rajamannar-270101