Konferencja Shopper Day 2021 już 26 października – zapisz się dziś! Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.
Konferencja Shopper Day jest dla wszystkich, którzy chcą efektywnie prowadzić działania e-commerce, promować marki w handlu online, budować lojalność konsumentów w retailu online oraz tradycyjnym. Marketerzy, domy mediowe, agencje, wydawcy internetowi, firmy performance marketingowe oraz retailerzy zaczerpną inspiracji i poznają najciekawsze case’y, aby rozwijać biznesy jeszcze szybciej!
Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obrębie w/w bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.
Najlepsi eksperci branżowi
Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności – Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów znajdą się także m.in. Łukasz Sztuczyński, ekspert, GroupM, Carlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska czy Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas Media Group.
Pełna lista prelegentów i program spotkania: www.shopperday.pl
Bio:
„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
“Handel” to wiodące czasopismo w branży FMCG. Na rynku od ponad 25 lat.
Skierowane jest do właścicieli sklepów, centrali zakupowych, sieci, hurtowni oraz producentów. Koncentruje się na tematach związanych ze zmianami I trendami na rynku detalicznym I hurtowym, a także w poszczególnych kategoriach produktowych. Porusza też zagadnienia biznesowe dotyczące zarządzania kategoriami, wyposażenia, prawa czy marketingu.
Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group jednego z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie); dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa. VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.