Zalando oferuje wsparcie dla sklepów stacjonarnych. Wiodąca platforma modowo-lifestyle’owa w Europie, rozszerza program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie, który spowodowała pandemia. 1 lipca 2020 r. Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy. Przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania od członków programu opłat prowizyjnych. Ponadto do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym. 

Od 1 lipca Zalando uruchomi w Polsce usługę Connected Retail. Program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, które będą mogły realizować zamówienia złożone za pośrednictwem platformy Zalando. Connected Retail to odpowiedź na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią Covid-19.

Zalando oferuje wsparcia dla sklepów stacjonarnych - kurier niesie paczki dla klientów Zalando.
Zalando oferuje wsparcia dla sklepów stacjonarnych

Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie. Nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami. Udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie – mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead na Polskę w Zalando SE.

Zalando oferuje wsparcie sprzedaży

Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów. Przede wszystkim szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej – dodaje.

Obecnie ponad 1800 sklepów jest podłączonych do platformy Zalando, wysyłając do 41 000 zamówień dziennie. Odnoszący największe sukcesy partnerzy wysłali 6400 zamówień w ciągu jednego dnia. Zalando oferuje wsparcie i dzięki programowi chce pomóc przede wszystkim lokalne marki.  

Źródło: zalando.pl