Czy to efekt zapowiadanej strategii rozwoju wyszukiwarki noclegów HomeToGo? Od dzisiaj użytkownicy eholiday.pl znajdą tam ogromną bazę miejsc zakwaterowania zgromadzonych przez globalny serwis. To dobra wiadomość dla polskiego rynku usług turystycznych.

Rynek wynajmu kwater online ulega dynamicznym zmianom. HomeToGo wspólnie z partnerami stawia czoła nowym, technologicznym i marketingowym wyzwaniom. Poszukiwanie zakwaterowania na wyjazd odbywa się obecnie prawie wyłącznie przez Internet, a przejrzystość oferty i łatwość dokonywania rezerwacji ma dla użytkowników kluczowe znaczenie, przede wszystkim ze względu na oszczędność czasu.  eholiday jest dla Polaków zaufanym partnerem z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a HomeToGo jako metawyszukiwarka i międzynarodowy, efektywny kanał marketingowy chętnie wspomoże markę w strategicznym rozwoju – mówi Marta Górska, Dyrektor Krajowy HomeToGo.pl.

Współpraca z HomeToGo wpisuje się idealnie w strategię rozwoju systemu rezerwacyjnego w serwisie eholiday.pl. Już w tej chwili udostępniamy do rezerwacji online ponad 2 tysiące obiektów z terenu Polski, w których użytkownicy mają możliwość sprawdzenia dostępności i natychmiastowej rezerwacji pokoju – komentuje Piotr Sałuda, New Business Development Manager w Grupa eholiday.pl.  Współpraca z HomeToGo, poza wsparciem na rynku polskim zapewni eholiday.pl także dostęp do użytkowników z rynku niemieckiego i brytyjskiego. Będzie to korzystne zarówno dla współpracujących z eholiday.pl obiektów, jak i dla użytkowników, którzy pozyskają szerszą ofertę noclegu w Polsce.

HomeToGo po raz kolejny udowadnia, że nie zamierza zwolnić tempa. Niedawno informowali o współpracy z inną wyszukiwarką – noclegowo.pl, a w kwietniu br. zdobyli finansowanie w wysokości 20 milionów dolarów na międzynarodową ekspansję.

 

 HomeToGo; eholiday.pl