Czy to efekt zapowiadanej strategii rozwoju wyszukiwarki noclegów – HomeToGo? Od dzisiaj użytkownicy eholiday.pl znajdą tam ogromną bazę miejsc zakwaterowania zgromadzonych przez globalny serwis. To dobra wiadomość dla polskiego rynku usług turystycznych.
Rynek wynajmu kwater online ulega dynamicznym zmianom. HomeToGo wspólnie z partnerami stawia czoła nowym, technologicznym i marketingowym wyzwaniom. Poszukiwanie zakwaterowania na wyjazd odbywa się obecnie prawie wyłącznie przez Internet, a przejrzystość oferty i łatwość dokonywania rezerwacji ma dla użytkowników kluczowe znaczenie, przede wszystkim ze względu na oszczędność czasu. eholiday jest dla Polaków zaufanym partnerem z wieloletnim doświadczeniem na rynku, a HomeToGo jako metawyszukiwarka i międzynarodowy, efektywny kanał marketingowy chętnie wspomoże markę w strategicznym rozwoju – mówi Marta Górska, Dyrektor Krajowy HomeToGo.pl.
Współpraca z HomeToGo wpisuje się idealnie w strategię rozwoju systemu rezerwacyjnego w serwisie eholiday.pl. Już w tej chwili udostępniamy do rezerwacji online ponad 2 tysiące obiektów z terenu Polski, w których użytkownicy mają możliwość sprawdzenia dostępności i natychmiastowej rezerwacji pokoju – komentuje Piotr Sałuda, New Business Development Manager w Grupa eholiday.pl. Współpraca z HomeToGo, poza wsparciem na rynku polskim zapewni eholiday.pl także dostęp do użytkowników z rynku niemieckiego i brytyjskiego. Będzie to korzystne zarówno dla współpracujących z eholiday.pl obiektów, jak i dla użytkowników, którzy pozyskają szerszą ofertę noclegu w Polsce.
HomeToGo po raz kolejny udowadnia, że nie zamierza zwolnić tempa. Niedawno informowali o współpracy z inną wyszukiwarką – noclegowo.pl, a w kwietniu br. zdobyli finansowanie w wysokości 20 milionów dolarów na międzynarodową ekspansję.