Do świata pracy przyszłości z RocketJobs.pl! – start kampanii Misja Praca. Najszybciej rozwijający się jobboard w Polsce – RocketJobs.pl wspólnie z agencją 180heartbeats zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Misja Praca. Nowy spot reklamowy marki nawiązuje do wizji platformy jako portalu pracy przyszłości oferującego najatrakcyjniejsze na rynku oferty w obszarze najbardziej przyszłościowych profesji. Mowa tu o finansach, sprzedaży, inżynierii, marketingu, consultingu czy BI & Data.
Rocketjobs.pl to już nie tylko portal pracy dla marketingowców. Wraz z nowymi kategoriami pracy umysłowej, jakie dołączyły w ostatnim czasie do oferty jobbardu, realizuje on ambicję bycia portalem pracy przyszłości. Skupia się na najlepszych ogłoszeniach w obszarze zawodów cyfrowych. Cel ten odzwierciedla najnowsza kampania video pod hasłem Misja Praca.
Kosmiczna kampania Misja Praca
Akcja klipu ma miejsce na orbitalnej stacji kosmicznej, na której bohaterowie – porucznicy i komandorzy wspierają proces złożenia aplikacji na ogłoszenie o pracy. Misja Praca to nowa platforma komunikacyjna jobboardu. Przede wszystkim spot zaskakuje widzów niekonwencjonalną formą i niemal hollywoodzkim rozmachem. Zabawna konwencja filmu i niestandardowe podejście do formatu video ma wyróżnić RJ spośród działań konkurencji i podkreślić jego unikatowość.
–Nowy spot jest swego rodzaju metaforą. Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi naszego portalu poprzez idealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl.
–Naszym celem jest motywowanie użytkowników portalu do stawiania kolejnych, odważnych kroków w rozwoju zawodowym. Ponadto, chcemy być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej – dodaje.
W świecie i pracy przyszłości
Nowa kampania wyraża misję jaka towarzyszy twórcom portalu każdego dnia w tworzeniu RocketJobs.pl. Przede wszystkim budowania porozumienia pomiędzy pracownikami i pracodawcami w celu osiągnięcia satysfakcji przez każdą z grup. Ponadto tworzenia innowacyjnego, przyjaznego środowiska pracy.
–Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla Rocket Jobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut – na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami – komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Źródło: RocketJobs.pl