Zamknięcie na czas pandemii miejsc takich jak restauracje, teatry czy salony kosmetyczne w wielu przypadkach wiąże się z ryzykiem bankructw. Dlatego ich stali bywalcy postanowili wziąć sprawy w swoje ręce. Zorganizowali w sieci wyjątkową akcję #URATUJLATO, która ma na celu wesprzeć je finansowo. 

Internauci pod hasłem #URATUJLATO zachęcają do zakupu cyfrowych voucherów, które będzie można wykorzystać w przyszłości. Dzięki zaangażowaniu klientów właściciele firm nie pozostaną sami w trudnych czasach. Kiedy otworzą się ponownie — odwdzięczą się im, oferując nawet do 50% zniżki. Lato, będące częścią nazwy kampanii, jest nie tylko porą roku, ale przede wszystkim symbolem tych lepszych dni, na które z niecierpliwością wszyscy czekają. 

– Każdy z nas ma miejsca, do których lubi wracać. Rozmawiając z właścicielami naszych ulubionych lokali, zorientowaliśmy się, że po zakończeniu kwarantanny mogą one już nie istnieć. Postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i zorganizować akcję, wspierającą wszystkie miejsca, którym grozi podobny scenariusz. Chodzi nie tylko o gastronomię. To także teatry i cała branża usług – mówi Dominik Posmyk, współtwórca platformy LunchNext.com, prowadzącej akcję #URATUJLATO.

#URATUJLATO – projekt stworzony z pasji

LunchNext.com to projekt stworzony z pasji. Dlatego jego autorzy zrezygnowali z pobierania jakichkolwiek opłat za korzystanie z platformy w czasie pandemii. Jedyny koszt dla lokalu, to standardowa, minimalna prowizja operatora płatności. – Nie chcemy biernie patrzeć na problemy lokalnych biznesów. Czujemy, że możemy zrobić coś więcej, niż tylko zostać w domu. Stąd pomysł na stworzenie platformy, która pozwoli każdemu z nas włączyć się do pomocy – wyjaśnia Piotr Grudzień, współtwórca LunchNext.com. 

Aby kampania zdobyła jak największy zasięg, jej organizatorzy przygotowali grafiki #URATUJLATO, zachęcając do ich udostępniania w mediach społecznościowych. Wszyscy, którzy zdecydowali się wesprzeć swoje ulubione miejsce, kupując voucher, mogą pochwalić się tym na swoich kanałach, rozpowszechniając informację o akcji.

Do akcji może przystąpić każdy podmiot, który potrzebuje wsparcia. Wystarczy, zarejestrować firmę na platformie LunchNext.com, określić wartość vouchera i zniżki dla klienta oraz dodać jego graficzny projekt.

materiał prasowy