Zaledwie 6 lat temu, by zrobić zakupy w KiK, konieczna była wyprawa do Niemiec, Czech lub na Słowację. Dziś, z początkiem 2018 r., marka może się pochwalić ponad 200 sklepami o łącznej powierzchni ponad 100 tys. m² na terenie całej Polski – od stolicy, po duże i średnie miasta oraz mniejsze miejscowości. To niewątpliwy sukces, który bynajmniej nie oznacza końca ekspansji sieci na polskim rynku.
W Düsseldorfie w 1994 roku Stefan Heinig otworzył pierwszy sklep pod szyldem KiK – marki, która obecnie dysponuje siecią ponad 3400 sklepów w 10 europejskich krajach i nieustannie się rozrasta. W imponującym tempie, czego idealnym przykładem jest przebieg ekspansji, która objęła kilkadziesiąt polskich miast i miejscowości. Tylko w ubiegłym roku firma otworzyła w kraju aż 53 nowe sklepy – to, w przeliczeniu, średnio więcej niż jeden tygodniowo.
Dynamizm rozwoju marki w Polsce, którego skalę obrazuje fakt, iż w chwili obecnej dysponuje ona łącznie ponad 100 tys. m² powierzchni handlowej, idzie w parze z bezkompromisowym podejściem do oferowania klientom najwyższej jakości – przede wszystkim w kwestii oferty produktowej, ale także obsługi klientów. Bogaty i zgodny z najnowszymi trendami asortyment prezentujący najwyższą jakość w korzystnej relacji do ceny, jak również obsługa na najwyższym poziomie są tym, co niezmiennie przyciąga kupujących do sklepów KiK. Świadczy o tym nie tylko ogromna liczba stałych klientów, ale też fakt, że dwa lata z rzędu (w 2016 i 2017 roku) marka została przez nich uhonorowana Złotym Laurem Klienta w kategorii „jakość obsługi”.