Przeciętnie każdy z nas spędza około 90 000 godzin swojego życia pracując. Pomimo, że w polskich firmach z roku na rok rośnie świadomość znaczenia szeroko pojętego wellbeingu pracowników, to takie zagadnienia jak zdrowie psychiczne w miejscu pracy, przysparza więcej pytań niż odpowiedzi.
Badania pokazują, że stres (49%) obok atmosfery w miejscu pracy (53%) jest wymieniany jako główny czynnik mający wpływ na efektywność pracy. Co drugi ankietowany (53%) przyznaje, że czynnik ten jest powodem rezygnacji z pracy, w tym presja czy ilość godzin pracy.
(źródło: „Bezpieczeństwo Pracy w Polsce 2019”)
Pracownicy, pomimo coraz częściej zgłaszanych problemów, nie otrzymują odpowiedniego wsparcia ze strony swojej organizacji, które mogłoby pomóc im w stabilnym, zrównoważonym i produktywnym funkcjonowaniu w miejscu pracy. Coraz więcej liderów szuka również wsparcia w działach HR, jednak i tu brakuje wiedzy, na temat tego, jak w mądry sposób powinni prowadzić rozmowy oraz aktywnie wspierać swoich pracowników.
Human Power oraz Wydawnictwo Infor zaprasza do wzięcia udziału w webinarze: Zdrowie psychiczne pracowników. Emocje i biznes.
- Zaprezentujemy najważniejsze dane zawarte w najnowszym raporcie Human Power „Zdrowie psychiczne pracowników. Emocje i biznes”;
- Omówimy najważniejsze czynniki, które mają wpływ na kondycję psychiczną pracowników w miejscu pracy oraz ich wpływ na produktywność i efektywność działania;
- Sprawdzimy, na ile coraz częściej podejmowany problem Mental Health w miejscu pracy dotyczy polskich firm;
- Podamy przykłady dobrych praktyk, które są wdrażanie w firmach aktywnie prowadzących programy w obszarze mental health w Polsce i na świecie;
- Podpowiemy, jak małymi krokami zmniejszać lukę pomiędzy intencjami pracodawców, a tym co naprawdę się dzieje w organizacjach;
Na darmowy webinar można zapisać się >>TUTAJ<<.
Prowadząca:
Małgorzata Czernecka, Prezes Zarządu Human Power
Psycholog biznesu, trener, manager. Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii w obszarze wellbeing, mających na celu optymalizację stylu pracy i wzrost produktywności w dużych firmach. Specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania managerów i ich zespołów. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Jest współtwórcą Power Auditu – pierwszego w Polsce narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników oraz współautorką ogólnopolskiego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.