Startuje BLIKOMANIA: każda transakcja to szansa na wygraną. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Tegoroczna III edycja BLIKOMANII to ponad 16 tys. nagród  o  rekordowej łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą przy użyciu telefonu bezpiecznie i wygodnie płacić za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, przelewać natychmiastowo na telefon pieniądze innym użytkownikom systemu, wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów, a już za chwilę także płacić zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych na całym świecie. W 2020 roku ponad 12 mln osób skorzystało z BLIKA, realizując blisko pół miliarda transakcji.

Rusza BLIKOMANIA: każda transakcja to szansa na wygraną - meżczyzna siedzi przy stoliku w kawiarni, pije kawę, w reku trzyma telefon.
Rusza BLIKOMANIA: każda transakcja to szansa na wygraną

Każdy kto płaci BLIKIEM może teraz wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.

BLIK na szczęście

Startowi BLIKOMANII towarzyszy szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie, mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Szczęście w przypadku loterii odgrywa najważniejszą rolę, dlatego jest ono tematem przewodnim tegorocznej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. We wszystkich jej odsłonach zgromadzone jest prawdziwe bogactwo symboli szczęścia z bardzo wielu różnych kultur. Obok znanych wszystkim siódemek, podków, kominiarzy i czterolistnych koniczyn, znajdziemy również azjatyckie koty manekineko. Szczęście sprzyja tym, którzy używają BLIKA.

Źródło: BLIK

Przeczytaj także: Zakupy wakacyjne Polaków – co króluje na liście must have?

Zakupy wakacyjne Polaków – co króluje na liście must have? Jak pokazują badania, preferencje zakupowe na okres wakacyjny różnią się nie tylko ze względu na płeć, ale również wiek oraz miejsce planowanego wypoczynku. Aż 37 proc. Polaków planujących wyjazd wakacyjny zamierza w związku z tym zakupić dodatkowe ubrania. Tak wynika z najnowszego raportu Danae stworzonego we współpracy z OLX. Olbrzymią rolę w przedurlopowych przygotowaniach odgrywa również e-commerce.

Wyniki raportu Danae pokazują, że 6 na 10 wyjeżdżających Polaków zdecyduje się na jakiś przedwakacyjny zakup. Co oznacza, że prawie każdy wypad w okresie wakacyjnym jest związany z różnorakimi zakupami. Trwająca pandemia koronawirusa i wprowadzone ze względu na nią obostrzenia spowodowały, że duża część z nas wybiera wczasy w kraju.