Mercedes-Benz motoryzacyjną Top Marką 2020! W tegorocznej, trzynastej edycji rankingu Top Marka 2020, Mercedes-Benz okazał się najsilniejszą medialnie marką motoryzacyjną. W ogólnym zestawieniu zajął 8. miejsce, wyprzedzając m.in. TVN i Polsat.
Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ogłosiły wyniki największego na rynku rankingu medialności brandów. XIII edycja badania Top Marka objęła w swoim zestawieniu 500 marek z 50 branż. Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020. Łącznie było to ponad 97 mln informacji.
W badaniu wybrano 50 branż najczęściej wspominanych w mediach. Z każdej branży wyłoniono 10 najbardziej medialnych brandów. Przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki decydujące o sile brandu. Raport uwzględnił rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek. Pięćdziesiąt najsilniejszych medialnie marek otrzymało tytuł i statuetkę Top Marka 2020.
Mercedes-Benz w „Best Global Brands 2020”
W kategorii marek motoryzacyjnych bezdyskusyjnie wygrał Mercedes-Benz. Marka uplasowała się też na 8. miejscu w ogólnym rankingu wszystkich brandów, pokonując m.in. TVN i Polsat.
Przede wszystkim pierwsze miejsce w polskim zestawieniu najsilniejszych medialnie marek 2020 to rezultat przemyślanej strategii i doskonałej pracy działów komunikacji i marketingu wielu spółek. Szczególnie Mercedes-Benz Polska i Mercedes-Benz Manufacturing Poland”.
Ponadto do sukcesu marki przyczyniała się fabryka Mercedesa w Jaworze. Od końca ubiegłego roku produkuje ona silniki konwencjonalne, a od sierpnia tego roku baterie elektryczne.
Jednocześnie 8. miejsce w ogólnym rankingu TOP Marka w Polsce koreluje z jej pozycją w prestiżowym rankingu „Best Global Brands 2020”, w którym jako jedyna europejska marka znalazła się w TOP 10.
Źródło: Mercedes
Przeczytaj także: Elektryczna hulajnoga od Mercedesa
Elektryczna hulajnoga od Mercedesa. Jako dostawca usług z zakresu mobilności Mercedes-Benz opracowuje zrównoważone koncepcje obejmujące wiele jej aspektów. Przede wszystkim nowa rodzina modeli EQ z napędem w 100% elektrycznym sprawia, że marka już dziś trafia w potrzeby odbiorców. Przede wszystkim gama tych pojazdów sięga od miejskiego smarta EQ po vana EQV oraz model EQC, który na nowo interpretuje koncepcję SUV-a. Teraz, prezentując hulajnogę elektryczną, Mercedes-Benz idzie o krok dalej. Wprowadza na rynek bezemisyjny środek transportu przeznaczony do pokonania kilku ostatnich kilometrów podróży.