Mazda na wakacje – Experience Days w dniach 14 – 19 czerwca. Marka w dniach 14-19 czerwca zaprasza na wyjątkowe, motoryzacyjno-rodzinne wydarzenie – Mazda Experience Days. We wszystkich salonach marki ten czas upłynie pod znakiem prezentacji i testów całej gamy modeli. Ze szczególnym wyróżnieniem gamy SUV, którą tworzą najchętniej wybierane przez klientów Mazda CX-5 oraz CX-30 wraz z pierwszym elektrycznym modelem w gamie – Mazdą MX-30 i miejskim SUV-em, Mazdą CX-3.
Mazda Experience Days to wydarzenie, które podkreśla filozofię projektowania skupioną na człowieku. Realizuje ją także na płaszczyźnie działań marketingowych na polskim rynku. Dni otwarte w salonach są dla kierowców i ich pasażerów. Przede wszystkim skupione na przyjemności z użytkowania samochodu, bezpieczeństwie podróżowania i uniwersalnym wymiarze mobilności.
W salonach Mazdy w całym kraju do jazd testowych przygotowane zostały modele z silnikami benzynowymi Skyactiv-G i e-Skyactiv G. Ponadto napędzane innowacyjnym silnikiem e-Skyactiv X i całkowicie elektrycznym e-Skyactiv. U dealerów znajdują się samochody gotowe do natychmiastowego odbioru jeszcze przed wakacjami.
Mazda blisko ludzi
Bezpośredni kontakt z samochodami zawsze był sprawdzonym sposobem na jego poznanie. Poczucie jakości wykonania i prowadzenia, czyli jedności kierowcy z samochodem. Najlepiej poczuć to podczas jazdy testowej. Rozmowa z doradcą handlowym przy dobrej kawie zawsze ułatwia dopasowanie wersji wyposażenia, jednostki napędowej czy rodzaju finansowania do indywidualnych potrzeb.
Z okazji Mazda Experience Days w dniach 14-19 czerwca w salonach w całej Polsce na klientów czekają oferty specjalne. Przede wszystkim na na samochody, ich finansowanie i ubezpieczenie. Wszystko po to, by nowe auto z odbiorem jeszcze na wakacje nie była tylko marzeniem, a stanęła pod domem lub w garażu.
Źródło: Mazda Motor Poland
Przeczytaj także: Internauci nie chcą płacić za treści
Internauci nie chcą płacić za treści. Jak wynika z przygotowanego przez Polski Instytut Ekonomiczny raportu „Modele biznesowe mediów po pandemii” 44 proc. polskich internautów przyznało, że w czasie pandemii częściej czerpało informacje z bezpłatnych serwisów informacyjnych. Ponadto 39 proc. częściej korzystało z mediów społecznościowych. Zdecydowana większość respondentów (84 proc.) uważa, że dostęp do artykułów w internecie powinien być bezpłatny. Nie rozumie też powodów, dla których należałoby płacić za dostęp do artykułów w sieci. Jest to poważna bariera dla rozwoju modelu subskrypcyjnego w polskich mediach.